וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילה בן גביר על החשודה בזריקת חול על בעלה: "הפכו אנרכיסטית לקדושה מעונה"

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 22:51

כיממה לאחר ביקורו של השר לביטחון לאומי בחוף הים בתל אביב, הגיבה אשתו של בן גביר לסערה סביב מעצר הצעירה שהשליכה לעברו חול. "היא באה עם גוש בוץ, זרקה אותו וחזרה למים בדילוגים", תקפה. "קפלניסטים חושבים שדמם כחול, מי שתוקף - דינו מעצר"

דיון הארכת מעצרה של הצעירה החשודה שזרתה חול על איתמר בן גביר/אורי סלע

אילה בן גביר, אשתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיבה הערב (שבת) למעצרה של החשודה בזריקת חול לעבר בן זוגה. "שמעתי שבשבת הפכה אנרכיסטית מופרעת ל'קדושה מעונה'. העובדות הן אחרות כמובן", תקפה בן גביר.

"היינו בביקור משפחתי אצל ידידת משפחה שמתגוררת סמוך לים, ויצאנו לחוף. הופתעתי מכמות התמיכה והאהבה של תושבי תל אביב, אבל כן, היו גם כאלה שלא אהבו, מחו, צעקו - זכותם, זאת דמוקרטיה.

ההבדל הוא שהבחורה הזאת באה עם גוש בוץ גדול, זרקה אותו בכוונה לפגוע ופגעה באיתמר, באחד המאבטחים ובילדים שהלכו לידו, ואז חזרה למים בדילוגים שמחים ועם חיוך ניצחון זוהר כאילו הרגע זכתה בלוטו. מסתבר שמדינת ישראל עדיין נשארה מדינת חוק, למרות שכמה קפלניסטים חושבים שדמם כחול ומותר להם לתקוף כרצונם. מי שתוקף - דינו מעצר", מסרה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף היום בתל אביב לצד רוחצות ורוחצים

6 בספטמבר 2024. ניצן גריב, מערכת וואלה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף היום בתל אביב לצד רוחצות ורוחצים 6 בספטמבר 2024/מערכת וואלה, ניצן גריב

ולפני שאנשי השמאל יתבכיינו פה ומבלי להשוות בין הדברים - כי שם המעצר לא היה מוצדק - אני כאמא צעירה בשנת 2009 נעצרתי על זה שבהפגנה צעקתי: "די למעצרים מנהליים", והוסעתי לכלא "נווה תרצה" עם תינוקת בת שנה.

לא צעקתי 'רוצח', חלילה. כמו שצעק איזה עבריין צעצוע בחוף הים אמש, ולא תקפתי אף אחד, ועדיין מלומדי התקשורת שחלקם עד היום בתפקיד - מעיזים להפוך את האנרכיסטית ל"קדושה מעונה" - הסבירו לי אז, בצדקנות, שכך במדינת חוק. מעבירה הלאה את הבשורה: ככה זה במדינת חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully