וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ"ץ לשרת החוץ של גרמניה: חמינאי רוצה לחמש את השטחים כפי שחימש את עזה

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 11:44

בפגישה שקיימו השניים בישראל אמר כ"ץ כי ישראל צפויה להגיב בעוצמה על רצח ששת החטופים הישראלים במנהרת חמאס. לדבריו, "אין עוד גורם בעולם שרוצה את העסקה לשחרור החטופים יותר מישראל - וכפי שארה"ב הבהירה חמאס הוא המכשול לעסקה"

שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש הבוקר (שישי) עם שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. בפגישתם דנו השניים על המלחמה בעזה, המאמצים לשחרור החטופים, ההסלמה ביהודה ושומרון - וכן האיום האיראני.

"נפגשתי הבוקר עם שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. הצגתי לה את הכוונות המוצהרות של חמינאי לחמש את יהודה ושומרון כפי שחומשה עזה", מסר כ"ץ לאחר הפגישה. "הודיתי לה על פעילות כוחות הביטחון לסיכול ניסיון הפיגוע במינכן. הבהרתי שאנחנו מתמודדים עם טרור כזה מדי יום".

שר החוץ ישראל כ"ץ ושרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק

6 בספטמבר 2024. עוז שכטר, לשכת העיתונות הממשלתית
כ"ץ וברבוק, הבוקר/לשכת העיתונות הממשלתית, עוז שכטר

לדברי כ"ץ, "מקור הטרור הוא באיראן והוא מאיים לא רק על ישראל אלא גם על אירופה והעולם כולו. ישראל לא תוותר על ביטחונה. אין עוד גורם בעולם שרוצה את העסקה לשחרור החטופים והפסקת אש יותר מישראל, וכפי שארה"ב הבהירה - חמאס הוא המכשול לעסקה".

שר החוץ הוסיף להתייחס להוצאתם להורג של ששת החטופים בשבוע שעבר במנהרות חמאס בעזה, ואמר כי ישראל תגיב בעוצמה כתגובה למעשה. "אין עוד גורם בעולם שרוצה את העסקה לשחרור החטופים והפסקת אש יותר מישראל, וכפי שארה"ב הבהירה חמאס הוא המכשול לעסקה", טען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully