וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההקלטות של אפי נוה: התגובות על מינוי מנדלבליט נחשפות

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 17:20

לאחר שהמהדורה המרכזית של חדשות 12 פרסמה הקלטות שחושפות את דעותיו של מנדלבליט, שיחות חדשות פורסמו. "עמית סגל, התחיל לזמזם", אמר נוה לשקד. "רק תביאי לנו את הדיל הזה". וגם: האם נתניהו שמח מהבחירה במנדלבליט והעיסוק באלי קמיר? | כל התמלולים

פרשת אפי נוה ומעברי הגבול: בית המשפט המחוזי מרכז לוד דוחה את ערעורו של נוה וכן את ערעורה של המדינה/ראובן קסטרו, יותם רונן

לאחר שאמש (רביעי) שודרה במהדורה המרכזית של חדשות 12 ההקלטות שחושפות את דעותיו הלא מאד סימפטיות של מנדלבליט, היום חברת החדשות פרסמה שיחות נוספות.

אתמול שודרה במהדורה המרכזית של חדשות 12 ההקלטות חושפות את דעותיו הלא מאד סימפטיות של מנדלבליט על גורמים שונים במערכת המשפטית, כמו גם את הפוליטיקה הקטנה שמאחורי מינויו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה - על ידי נתניהו. כאן יש להזכיר כי מנדלבליט הוא היועץ המשפטי שהחליט על הגשת כתב אישום נגד נתניהו והפך לשנוא על תומכיו.

אביחי מנדלבליט ,אפי נווה. פלאש 90, עיבוד תמונה
אביחי מנדלבליט ,אפי נווה/עיבוד תמונה, פלאש 90

בהקלטה הראשונה בין נוה לשקד, השניים חגגו את הניצחון בבחירות של מנדלבליט ליועץ המשפטי לממשלה, אך שאלו האם ראש הממשלה נתניהו שמח מהבחירה.

אפי נוה: איך את מסכמת?

איילת שקד: לא יכול להיות יותר טוב.

אפי נוה: תקשיבי רגע, אבל תעני לי בכנות. יש תאוריה שמסתובבת, ויחיאל (כץ) שאומר שזה הרבה יותר מתיאוריה כי הוא שמע את זה במפורש, שביבי למעשה בשבוע האחרון החליט שלא טוב שמנדלבליט יעסוק בעניינים האישיים שלו. כנראה הוא קיבל ייעוץ".

אפי נוה: אגב, איך הגיב רה"מ וסביבתו, הוא שמח?

איילת שקד: הוא שמח מאוד כן, הוא מאוד שמח.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

אלי קמיר היה היועץ האסטרטגי שהריץ את השופטת הילה גרסטל, נשיאת ביהמ"ש המחוזי, שהמתמודדה מול מנדלבליט על תפקיד היועמ"ש. לאחר שמנדלבליט הפעיל לכאורה את ה"חפרפרת" שלו בוועדת האיתור, הוא זכה בתפקיד. שנתיים לאחר מכן נעצר קמיר. מי שהחליט על המעצר הוא אותו מנדלבליט, שהיועץ קמיר סייע ליריבתו. מנדלבליט מחליט לעצור אותו במקום לפסול את עצמו ולהעביר את ההחלטה לגורם אחר במשרד המשפטים.

"חביבי, עובדים נגדך כוחות חזקים מאוד", אמר נוה למנדלבליט. "יש לך את הציר הזה", השיב. "הוא מוכר. מכירים את זה". נוה הדגיש כי "הוא (אלי קמיר) מאוד מאוד מחובר לגרסטל. הם חברים ומבלים ביחד". מנדלבליט השיב: "הוא חזק עם אלי קמיר, אלי קמיר זה היחצ"ן שלה שהוא עובד איתה".

התיק נגד קמיר נסגר לאחר שנמצא שלא נפל כל פגם במעשיו.

ההקלטה השלישית עסקה בניסיון לכאורה להציג את מינוי מנדלבליט כדיל בין שקד לנוה, בה הביעו את חששם מהפרשן הפוליטי של חברת חדשות 12, עמית סגל.

אפי נוה: אתמול, התחיל לזמזם הכתב של ערוץ 2 הדתי הזה, איך קוראים לו.

איילת שקד: עמית סגל.

אפי נוה: עמית סגל, התחיל לזמזם... רק תביא לנו את הדיל הזה. איפה הדיל הזה כתוב, שנדע.

הקלטות מנדלבליט. חדשות 12, צילום מסך
הקלטות מנדלבליט/צילום מסך, חדשות 12

מוקדם יותר היום, היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט הגיש תביעה בבית המשפט המחוזי בת"א נגד חברת חדשות 12, בתביעה הוא מבקש שבית המשפט יקבע שעל חדשות 12 אסור לפרסם כל חומר נוסף שיש ברשותם מהטלפונים של אפי נוה. עוד ביקש מנדלבליט מביהמ"ש לקבוע כי הפרסום אתמול היה בניגוד לצו איסור הפרסום שחל לכאורה על החומרים שיש בפלאפון של נוה ושהופצו בזמן פרוץ פרשת מין תמורת מינויים.

בקשה למניעת השידור אמש שהוגשה על ידי מנדלבליט לבית המשפט השלום בת"א נדחתה. בכתב התביעה מנדלבליט מצרף את הודעות האס אם אס שבהם הוא התבקש לתת תגובה לכתבה שפורסמה. מנדלבליט, למי שצפה בכתבה, לא נתן תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully