וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה: ההפגנה השבועית בקפלן תבוטל לטובת המחאה להשבת החטופים

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 17:13

מטה המאבק "חופשי בארצנו" קרא להגיע ביום שבת למחאה בבגין, שתיערך בהובלת מטה משפחות החטופים. כך, במקום שלושה מוקדים יהיה אחד, ללא פיצולים

משפחות חטופים מפגינות מול מצודת זאב בתל אביב/מטה משפחות החטופים

מטה המאבק "חופשי בארצנו" הודיע היום (רביעי) כי ההפגנה השבועית בקפלן תבוטל לטובת מחאה אחת להשבת החטופים בשער בגין שבתל אביב, כפי שפורסם בוואלה. המטה קרא לציבור להגיע להפגנה שתיערך בהובלת מטה משפחות החטופים. כך, במקום שלושה מוקדים - בגין, קפלן וכיכר החטופים - יהיה מוקד מחאה יחיד, ללא פיצולים.

"המטרה הראשונה במעלה כעת היא להחזיר הביתה אל חיק משפחותיהם אזרחים ואזרחיות שנחטפו ממיטותיהם ונמקים במנהרות חמאס כבר 11 חודשים.

"השבת החטופים היא הרצון המובהק של הציבור הישראלי, כפי שמצביע כל סקר, וניסיונות הממשלה ללכת כנגד רצון העם, מערערים את הבסיס המשותף להמשך קיומה של החברה הישראלית. הפקרתם של החטופים היא שבירת החוזה הבסיסי ביותר בין מדינה לאזרחיה. מדינת ישראל לעולם לא תשוב להיות כפי שהייתה במידה וחלילה ערך קדושת החיים ימשיך להידחק אחורה בסדר העדיפויות", נמסר ממטה "חופשי בארצנו".

מדורה בשער בגין, הפגנות ענק בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024. זהר בר-יהודה Zohar Bar-Yehuda, אתר רשמי
מדורה בשער בגין, הפגנות ענק בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024/אתר רשמי, זהר בר-יהודה Zohar Bar-Yehuda

במהלך השבוע התקיימו דיונים בנושא במטה משפחות החטופים, מחאת כולנו חטופים ובמטה המאבק. זאת בעקבות רצח ששת החטופים בעזה, שהוביל למחאת ענק בהשתתפות יותר ממאה אלף איש סביב הכניסה לקריה בשער בגין, שקיבעה אותו כמוקד המרכזי.

כבר שלושה ימים רצופים שהפגנות ענק נערכות מחוץ לשער בגין שבקרייה - מאז שהוחזרו גופותיהם של ששת החטופים שנרצחו בשבי חמאס בעזה.

אתמול, שלושה מוחים נעצרו במחאה בתל אביב בחשד להפרות סדר. זאת, תוך עימותים קשים בין המוחים לכוחות המשטרה, שטענו להדלקת מדורות ומניעה מהשוטרים לכבותן "תוך הפרה בוטה של החוק ותקיפת שוטרים בעימותים מיותרים".

"נתניהו הוכיח אמש שהוא לא מתכוון להחזיר את החטופים", נמסר ממטה משפחות החטופים, "זו המשמעות האמיתית של דבריו מבעד לכל השקרים והספינים ששמענו ממנו. עם ישראל, שברובו תומך בהשבת החטופים, לא ייתן יותר יד להפקרה הפושעת הזו. המאבק להשבתם יוחרף ויוגבר עד שאחרון החטופים יחזור הביתה. קוראים לציבור הרחב להתייצב בהמוניו ברחובות - רק מחאה ציבורית שתרעיד את המדינה תחזיר את כולם הביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully