וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: דוב תועד מתגנב מאחורי ילד שאוכל פופקורן בחצר הבית

10.9.2024 / 0:07

משפחה מקולורדו נמנעה מאסון כשבאמצע יום התגנב דוב לחצר האחורית של ביתם והגיח מאחורי ילד מפוחד שישב ואכל פופקורן. צפו בתיעוד המצמרר

ילד בן 12 באיטליה נתקל בדוב - והמשיך ללכת בשלווה/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

דמיינו שאתם יושבים בחצר ומנשנשים להנאתכם חטיפים, כשלפתע צץ ממש מאחוריכם דוב ענק. מה הייתם עושים? זה בדיוק מה שקרה למשפחה מקולורדו, כשהילד שלהם ישב בחצר האחורית של הבית ואכל פופקורן ולפתע דוב שחור התגנב מאחוריו - כשכל זה קורה לאור יום. הדוב שרצה כנראה גם הוא לנשנש מהחטיף (או מהילד) הגיע למרחק של סנטימטרים בודדים ממנו ובמזל ברגע האחרון החליט לברוח משם ולא תקף אותו.

רייצ'ל ורוב שמילה, הוריו של אוון, שיתפו תיעוד ממצלמות האבטחה בו נראה הילד יושב על כיסא בחצר האחורית של ביתו של קרוב משפחתו באספן, קולורדו. בסרטון נראה אוון נהנה מהפופקורן שלו בזמן שהדוב מגיח מאחוריו ומגיע למרחק של כ-30 ס"מ בלבד מראשו - לפני שאוון מבין שיש חיה אימתנית מאחוריו ונרתע.

גם רייצ'ל ורוב הבחינו אז בדוב. "נותרתי קפואה לכמה שניות, לא ידעתי מה לעשות", אמרה רייצ'ל שמילה ל-KDVR-TV, "למרבה המזל, רוב ואחיו קפצו לפעולה לפני שהספקתי להגיב - והם ידעו שצריך לעשות רעש חזק כדי להפחיד את הדוב". למרבה המזל אוון לא נפצע במפגש עם הדוב והמשפחה מסרה שדובים שחורים הם מראה שכיח באזור לאחר רדת החשיכה, אך זו הייתה הפעם הראשונה שהם ראו דוב במהלך שעות היום.

צפו במפגש המצמרר:

למשפחה מקונטיקט היה מפגש דומה שנתפס במצלמה בחודש שעבר בחניה של ביתם בסימסברי. קריסטין לי סיפרה שהיא בילתה בחוץ עם בני משפחתה, כולל בנה בן ה-9 ואחיין שלה בן השנתיים. צילומי מצלמות האבטחה מראים את הילדים מתריעים בפני המבוגרים על נוכחותו של דוב שמסתובב סביב הבית. בסרטון נראים בני המשפחה בורחים במהירות פנימה. לי סיפרה שאיש לא נפגע מהמפגש המפתיע.


עוד בנושא:
קשה להאזנה: רגעיו האחרונים של זוג שנאכל בחיים ע"י דוב גריזלי

דוב גריזלי הרג זוג קנדי ואת הכלב שלו

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

הנה מה שקרה שם:

גורמים רשמיים מ"קולורדו פארקים וחיות בר" (CPW) אומרים כי אחסון מזון, מזון לכלבים או מזון לציפורים במוסך יכול למשוך אל הבית דובים, כמו גם כל דבר שיש לו ריח במכוניות או במוסכים, כולל (אך לא רק) נרות ריחניים, מטהרי אוויר, סבונים וקרמים. אם נתקלתם במצב שדוב מתקרב לביתכם (תרחיש פחות הגיוני בישראל), CPW מציעה להפחיד אותו בצעקה ורעשים חזקים כמו מחיאות כפיים, חבטות בסירים ובמחבתות או שימוש בצופרי אוויר. אם דוב נכנס במקרה לביתכם, יש לוודא שהוא גם יוכל לצאת מאותו המקום שממנו נכנס.

בכל מקרה, מקרים של דובים שחורים שתוקפים בני אדם הם די נדירים, כשהדובים לרוב רק יאיימו על האדם אולם לא יתקפו. למרות זאת, מאז שנת 1900 תועדו 61 מקרים של בני אדם שנהרגו בתקיפה של דוב שחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully