וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים ומחאת הנשים בקריאה מול מצודת זאב: "קבינט המוות הורג את החטופים"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 9:32

המפגינים האשימו את הממשלה בהפקרה, וקראו להגיע לעסקה לשחרו החטופים. גל גורן, שאביו נרצח במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר וגופתה של אימו חולצה מרצועת עזה: "נתניהו הפך למר המוות והשכול". נעמה ויינברג, בת דודתו של איתי סבירסקי שנחטף בחיים ונרצח בשבי: "אין לנו זמן"

משפחות חטופים מפגינות מול מצודת זאב בתל אביב/מטה משפחות החטופים

מפגינים ממחאת הנשים ומשפחות החטופים הפגינו הבוקר (רביעי) מול מצודת זאב, מטה הליכוד בתל אביב, בקריאה להגיע לעסקת חטופים. ‎

גל גורן, בנם של אבנר שנרצח ב-7 באוקטובר ומיה שגופתה חולצה מהשבי בעזה אמר בהפגנה: "עם ישראל הוכיח שגם אם הממשלה מפקירה הוא לא יוותר על החטופות והחטופים, החברה הישראלית עודנה מקדשת את החיים. נתניהו הפך למר המוות והשכול. הייתה לך הזדמנות לתקן, אך כשהתייצבת מול המצלמות בחרת לא לקחת אחריות. אמרת סליחה ריקה מתוכן והסברת בשקרים למה אתה גוזר מוות על החטופים".

נעמה ויינברג, בת דודתו של איתי סבירסקי שנחטף בחיים ונרצח ביום ה-99 למלחמה: "כשאיתי נרצח התירוץ היה רפיח, עברנו כבר עשרה ספינים. אין לנו זמן ולא יהיה לנו זמן. לקח לנו 11 חודשים ו-26 נרצחים בשבי כדי שלא נרדם. המדינה הזאת תעצור עד שהחטופים חוזרים, ונתניהו יזוז, נתניהו והקואליציה הפושעת שלו ילכו מפה כולם, כי אין לנו ברירה".

משפחות חטופים מפגינות מול מצודת זאב בתל אביב. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
משפחות חטופים מפגינות מול מצודת זאב בתל אביב/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

שי מוזס, אחיינו של החטוף גדי מוזס: "בתנועת החירות אחריות לא הייתה מילה גסה, וקדושת החיים הייתה הנכס הלאומי של ישראל. מה שנשאר מזה היום זו רק תאוות השלטון. נתניהו, עוד לא מאוחר לחזור לשורשים ולתקן במשהו את מורשת ההפקרה שלך".

מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים, מובילות המיצג, מסרה כי "שישה אחים ואחיות שלנו הובאו השבוע לקבורה, אחרי ששרדו 11 חודשים בשבי, אבל לא שרדו את ממשלת הדמים. חטופים שרק לפני שבוע עוד חיו ויכלו לחזור הביתה בעסקת החטופים שישראל בעצמה הניחה על השולחן".

לפי מחאת הנשים, "יום לפני שנרצחו בירייה, הצביע קבינט המוות שהפקיר אותם שם נגד עסקת חטופים ובעד ציר סמוטריץ'-בן גביר-פילדלפי. יצאנו במאות אלפים השבוע להרעיד את הרחובות עד שראש הממשלה ישמע אותנו - הציבור דורש חיים לא ניתן לך להרוג עוד חטופים רק כדי להמשיך ולהחיות את ממשלת הדמים שלך. עסקה - עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully