וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 הותקף במרכז תל אביב ונפצע באורח קשה, שני חשודים נעצרו

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 23:56

בן ה-50 אותר פצוע, עם סימני אלימות ודקירה עליו, ופונה על ידי צוות מד"א שהוזק למקום לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר. במשטרה מסרו כי כוחות גדולים הגיעו למקום האירוע, ביצעו סריקות, ועצרו אישה בשנות ה-40 וגבר בשנות ה-60. הרקע לאירוע פלילי

אירוע אלימות מלווה בירי בסמוך לצומת תל ערד/דוברות המשטרה

גבר בשנות ה-50 לחייו נפצע הערב (שלישי) באורח קשה באירוע אלימות ברחוב קלונימוס שבמרכז תל אביב. הוא אותר פצוע, עם סימני אלימות ודקירה עליו, ופונה על ידי צוות מד"א שהוזק למקום לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר.

במשטרה מסרו כי כוחות גדולים הגיעו למקום האירוע, ביצעו סריקות, ועצרו שני חשודים במעורבות באירוע - אישה בשנות ה-40 לחייה וגבר בשנות ה-60 לחייו. שני החשודים העברו לחקירה במשטרת תל אביב, הרקע לפי שעה, הוא פלילי.

בת 72 נדקרה למוות בבת ים, בן זוגה הקשיש נלקח לחקירה.. מד"א
גבר בשנות ה-60 לחייו נפצע באורח קשה, שני חשודים נעצרו/מד"א

חובשי מד"א, מנחם שטרן ושמואל הינדיג סיפרו: "הגענו לאירוע וראינו המולה של אנשים מסביב לפצוע. מדובר בגבר כבן 35 במצב קשה שסובל מפציעות חודרות קשות בגופו. עובר אורח חייג למוקד 101 של מד"א ובהדרכת המוקדנית עצר את הדימום".

העלנו אותו לניידת טיפול הנמרץ על מנת להמשיך מתן טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, קיבועים ומתן טיפול תרופתי. במהלך הטיפול מצבו התדרדר והוא איבד את הכרתו. פינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully