וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: במח"ש פתחו בבדיקת הדחיפה וההפלה של דני אלגרט

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 21:16

האירוע התרחש במהלך הפגנה שקיימו משפחות חטופים סמוך למטה הליכוד במצודת זאב. דני אלגרט, שאחיו איציק חטוף בעזה, נדחף במורד המדרגות שבפתח הבניין, ככל הנראה על ידי שוטרים, עד שנפל לקרקע. "הוא אינו ראוי לשאת את התואר שוטר", כתב אלגרט

קויק: שוטר הפיל את אחיו של דני אלגרט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

במחלקה לחקירת שוטרים פתחו היום (שלישי) בבדיקת הדחיפה וההפלה של דני אלגרט אמש במהלך הפגנה שקיימו משפחות חטופים סמוך למטה הליכוד שבמצודת זאב. דני אלגרט, שאחיו איציק חטוף בעזה, נדחף במורד המדרגות שבפתח הבניין, ככל הנראה על ידי שוטרים, עד שנפל לקרקע.

הצעד מגיע לאחר שמוקדם יותר השבוע נפתחה בדיקה של פגיעת פרש משטרה בנטלי צנגאוקר, אחותו של החטוף מתן צנגאוקר, במחאה בבגין. הבדיקה כוללת גם את מעצר הרופא שטיפל בה, סגן מנהל מחלקת השתלות בבילינסון, ד"ר ולדימיר טנק.

דני אלגרט  בהצהרת משפחות חטופים בשער בגין. 10 באוגוסט 2024. ניב אהרונסון
דני אלגרט בהצהרת משפחות חטופים בשער בגין. 10 באוגוסט 2024/ניב אהרונסון

דני אלגרט התייחס היום בשעות הצהריים לאירוע אמש, וכתב "אזהרה לציבור המפגינים" בחשבון ה-X שלו. "אני מזהיר אתכם מפני אדם לבוש מדי משטרה (פרטיו הועברו למפקדיו). הוא אינו ראוי לשאת את התואר שוטר מכוון שאין בין שיקול הדעת שלו, אופיו האלים וחוסר ההבנה - לבין יעודו ותפקידו של שוטר לא כלום. שוטר נועד לשמור על שלום הציבור ולא להפך".

אלגרט המשיך: "שרתתי במשטרה כמעט 30 שנה כולל בתפקידי פיקוד בכירים ופיקוד על אירועי סדר ציבורי בקנה מידה גדול מאוד. אותו 'אדם במדים' הוא מסוג האנשים שגורם לאובדן אמון במשטרה ובאיכות כוח האדם שלה. התצלומים והסרטון מוכיחים זאת חד משמעית. בסרטון נראה בברור כי אני נדחף במורד המדרגות מפקדו של התוקף מרים יד בהפתעה בעוד שוטר נוסף שעומד לידי מנסה למנוע את נפילתי".

"עוד נראה בתמונה ששניה לפני תקיפה אני מרים ידיים לצדדים כדי להמחיש שאני יורד ללא אלימות. בעקבות הנפילה נגרמו לי חבלות יבשות במרפק, בכף הרגל ובראש מאחור. אני ממליץ למפקדיו להעביר אותו מתפקידו ולדאוג בכך לשלום הציבור כפי שפקודת המשטרה מחייבת אותם. עוד התלבטתי האם לפנות למח"ש ולהגיש תלונה", ציין.

אלגרט הוסיף: "בהכירי את מח"ש יש לי ובאופן בו הם חוקרים תקיפה על ידי שוטרים אני מעדיף בשלב זה להמנע מכך. אני מכיר את תרבות השקר במשטרה את תיאום גרסאות של עדים בחקירות התקיפה של
'האנשים במדים'. בימים אין לי פנאי מנטאלית לעסוק בחקירות מהסוג הזה. אני צריך להמשיך ולהלחם בראש הממשלה שיחזיר את אחי ואת החטופים".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
איציק אלגרט, חטוף בעזה. ללא, אתר רשמי
איציק אלגרט, חטוף בעזה/אתר רשמי, ללא

ביום שבת, פורסם בוואלה כי מח"ש פתחה בבדיקה של מעצר מפגינים שערכו "פיקניק" מחוץ לביתו של יולי אדלשטיין לפני כמה שבועות, וביקשו לזמן אותם לעדות. "עם קבלת פנייה בעניין, פתחה מח"ש בבדיקת האירוע, כמקובל", נמסר אז ממח"ש.

"לאחר שארבעה תושבים עוכבו בסמוך לביתו של יולי אדלשטיין ב-2 באוגוסט פתחה מח"ש בחקירה יזומה נגד קצין משטרה שעיכב אותם, בחשד לשימוש לרעה בכוח המשרה. ארבעת המעוכבים יגישו בימים הקרובים תלונה רשמית", מסר עו"ד רן תגר שייצג אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully