וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב שלישי למחאות: "רוצחים אותנו מלמעלה"; עימותים קשים בין המוחים למשטרה בת"א

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 22:50

עשרות מוקדי מחאה ברחבי הארץ בצל היעדר ההתקדמות במשא ומתן ואמירתו של ביידן לפיה ישנה התקדמות משמעותית במגעים. 3 מוחים נעצרו. מטה המשפחות: "רק מחאה עוצמתית תחזיר אותם - קוראים לציבור הרחב להתייצב בהמוניו ברחובות"

אלפים מפגינים ברחבי הארץ: "השיבו את החטופים עכשיו!"/חני ברוכין, ארז ניצן, רוני טבקוף, משטרת ישראל וידין גלעדי

הפגנות משפחות החטופים ממשיכות הערב (שלישי), שלושה ימים לאחר שנודע על הירצחם של ששת החטופים בשבי חמאס. זאת, לצד היעדר ההתקדמות במשא ומתן לשחרור החטופים שנותרו בשבי מחד, ואמירתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמש לפיה ישנה התקדמות משמעותית במגעים.

שלושה מוחים נעצרו במחאה בתל אביב בחשד להפרות סדר. זאת, תוך עימותים קשים בין המוחים לכוחות המשטרה, שטענו להדלקת מדורות ומניעה מהשוטרים לכבותן "תוך הפרה בוטה של החוק ותקיפת שוטרים בעימותים מיותרים".

הפגנות ענק בבגין בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024. נועם אמיר, אתר רשמי
הפגנות ענק בבגין בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024/אתר רשמי, נועם אמיר

"נתניהו הוכיח אמש שהוא לא מתכוון להחזיר את החטופים", נמסר ממטה המשפחות, "זו המשמעות האמיתית של דבריו מבעד לכל השקרים והספינים ששמענו ממנו. עם ישראל, שברובו תומך בהשבת החטופים, לא ייתן יותר יד להפקרה הפושעת הזו. המאבק להשבתם יוחרף ויוגבר עד שאחרון החטופים יחזור הביתה. קוראים לציבור הרחב להתייצב בהמוניו ברחובות - רק מחאה ציבורית שתרעיד את המדינה תחזיר את כולם הביתה".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הפגנות ענק בשער בגין בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024. יעל גדות, אתר רשמי
הפגנות ענק בשער בגין בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024/אתר רשמי, יעל גדות

טליה דנציג, נכדתו של אלכס דנציג, נאמה בבגין. "בהחלטות לא מוסריות, לא אנושיות, לא יהודיות, רוצחים אותנו מלמעלה. אחיותיי זועקות מהמנהרה. לא ניכנע עד שכל האנשים שלנו יחזרו. נמאס לנו שנשבר לנו הלב כל הזמן", אמרה. הקהל חוזר אחריה בקריאות "את כולם - עכשיו".

אלי אלבג, אביה של לירי אלבג שחטופה בעזה, נאם גם הוא. "ראש הממשלה שלי, על שני אנשים אתה לא משתלט, אתה רוצה להשתלט על 14 קילומטרים?", אמר. "בוא נעשה הסכם, אדון ביבי - תפתור את הבעיה של שני האנשים, אחרי זה נפתור את ציר פילדלפי. דרעי, תעזור לו. שיהיה לנו עם מאוחד סוף סוף, ולא תשסע חצי עם אחד בחצי עם שני".

אלה, בתו של החטוף אוהד בן עמי: "זאת לא החלטה ביטחונית, זאת החלטה אידאולוגית - אידאולוגיה של הקרבה. זאת המדיניות שלו, בשבילה הוא מטרפד, פעם אחר פעם אחר פעם. ואין שר אחד שפתח פה ודיבר נגד ההפקרה הזאת. סליחה שלא הספקנו, סליחה שלא הצלנו. אני חיה שעה-שעה דקה-דקה עם ההחמצה של החטופים שנרצחו בשבי חמאס. כל אחד מששת החטופים היה יכול להיות כאן איתנו".

בתו של החטוף אוהד בן עמי. הפגנות ענק בשער בגין בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024. ורדית אלון-קורפל Vardit Alon-Korpel, אתר רשמי
בתו של החטוף אוהד בן עמי. הפגנות ענק בשער בגין בקריאה לעסקה לשחרור החטופים 03 בספטמבר 2024/אתר רשמי, ורדית אלון-קורפל Vardit Alon-Korpel

בין מוקדי המחאות:

18:00 כרמיאל, צומת הכניסה הראשי
18:00 צומת נהלל
19:00 צומת הקשתות 
19:30 רחובות מכון וייצמן
19:30 כפר אחים, הכרמים 30, מול ביתו של השר ישראל כ"ץ
19:30 אשקלון, יוהנסבורג 1 א', מול ביתו של השר אבי דיכטר
19:30 מודיעין, מנחם בגין 124, מול ביתו של השר יריב לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully