וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על ביתו של תושב נהריה וחשפה: 1.5 ק"ג של קנאביס

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 17:57

על פי החשד, הסמים שאותרו ונארזו בשקים היו מיועדים למכירה והפצה. בעקבות החשיפה, החשוד, בן 34, עוכב לחקירה ובסיומה נכלא. בהתאם לצרכי החקירה, תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט

צפו: סוחר סמים נעצר במהלך ביצוע עסקה ברחוב בנתיבות/דוברות המשטרה

שוטרי תחנת נהריה פשטו על ביתו של תושב העיר וחשפו כמות מסחרית של קנאביס - שעל פי החשד היה מיועד מכירה והצפה. בעקבות החשיפה, החשוד, בן 34, עוכב לחקירה ובסיומה נכלא. בהתאם לצרכי החקירה, תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

במהלך הפעילות של כוחות השיטור למיגור תופעת הסחר בסמים, חשפו השוטרים בבית שאליו פשטו 1.5 קילוגרמים של קנאביס, ארוז בשקיות.

המשטרה תפסה 1.5 קילוגרם של קנאביס בביתו של תושב נהריה. דוברות משטרת ישראל
המשטרה תפסה 1.5 קילוגרם של קנאביס בביתו של תושב נהריה/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר, פורסם כי משטרת ישראל תגיש כתב אישום נגד שני תושבי הפזורה הבדואית בנגב - במסגרת חקירת ניסיון הברחת סמים שכללה 76 קילוגרמים של חשיש. במשטרת ישראל כינו זאת כניסיון הברחת הסמים הגדול ביותר שסוכל עד כה במעבר רבין באילת.

במשטרה סיפרו כי בחודש יולי הגיע למעבר רכב ובו שני גברים, תושבי הפזורה, שביקשו לחצות את הגבול לירדן. הרכב שעורר את חשדם של בודקי המכס במעבר הגבול נעצר לבדיקה שגרתית, במסגרתה איתרו הבודקים 76 ק"ג חשיש, ארוזים בחבילות המיועדות למסחר והפצה, ואשר הוסתרו היטב בתוך הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully