וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בשבת - הפגנה אחת בבגין בהובלת מטה המשפחות

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 16:20

ההפגנות במוצאי שבת צפויות להתאחד לבגין, בהובלת מטה משפחות החטופים - כך אמרו לוואלה גורמים המעורים בפרטים. במטה המאבק חופשי בארצנו המוביל את מחאת קפלן ככל הנראה יקראו גם הם להגיע לבגין

אלפים מפגינים ברחבי הארץ: "השיבו את החטופים עכשיו!"/חני ברוכין, ארז ניצן, רוני טבקוף, משטרת ישראל וידין גלעדי

המחאה בשבת צפויה להיערך במוקד אחד, ברחוב בגין, תחת מטה משפחות החטופים - כך אמרו לוואלה גורמים המעורים בפרטים. במטה המאבק חופשי בארצנו המוביל את מחאת קפלן צפויים לקרוא הם להגיע לבגין, אך לא בהכרח ייקחו חלק רשמי בהפגנה.

במהלך השבוע התקיימו דיונים בנושא במטה המשפחות, מחאת כולנו חטופים ובמטה המאבק. זאת בעקבות רצח ששת החטופים בעזה, שהוביל למחאת ענק בהשתתפות יותר ממאה אלף איש סביב הכניסה לקריה בשער בגין, שקיבעה אותו כמוקד המרכזי.

הפגנה בגין 2 בספטמבר 2024. יותם רונן
הפגנה בגין 2 בספטמבר 2024/יותם רונן

עשרות אלפי מפגינים התכנסו ביום ראשון בדרך בגין בתל אביב בקריאה להשגת הסכם להשבת החטופים שמוחזקים בעזה, זאת ברקע השבת גופותיהם של שישה חטופים ביום שבת מהרצועה, כיממה לאחר הירצחם של חמישה מהם. לקראת סיום העצרת המרכזית, מאות מפגינים ירדו לנתיבי איילון וחסמו אותם לתנועה לשני הכיוונים.

עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן, כינתה את נתניהו "התליין מרחוב עזה". "בספרי ההיסטוריה לא יהיה מספיק מקום לכתוב על האסון שאתה הבאת על עמך", אמרה. "לא חמאס - אתה. אני עינב, ליכודניקית מאופקים אומרת לך - זה נגמר. נגמר לך".

לדבריה, "נגמרו ימי החסד של כל פוליטיקאי שבוחר במודע להרוג את החטופים ולשתף עם נתניהו פעולה. הגיע הזמן שחברי הקואליציה ישימו את נתניהו במקומו. ויביאו את מי שכן מסוגל להביא עסקה. עם ישראל יקר אני כואבת ואני יודעת שגם אתם כואבים אבל לכאוב זה לא מספיק צאו לפעול. צריך לצאת להפגין להרעיד את המדינה. עד שתהיה עסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully