וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון של 6 החטופים שנרצחו בשבי

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 15:57

בסרטון שפרסם ארגון הטרור נראים החטופים הרש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, כרמל גת, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב ואורי דנינו. לא ברור מתי הסרטונים של החטופים צולמו, ובחרנו בוואלה לא לשדר את תוכן הדברים

צה"ל חילץ גופות של 6 חטופים מרצועת עזה/דובר צה"ל

טרור פסיכולוגי: חמאס פרסם היום (שני) סרטון שבו מוצגים 6 החטופים שנרצחו בסוף השבוע האחרון וגופותיהם הוחזרו לישראל במבצע צבאי. בסרטון מוצגים החטופים הרש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, כרמל גת, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב ואורי דנינו. לא ברור מתי הסרטונים של החטופים צולמו, ובחרנו בוואלה לא לשדר את תוכן הדברים.

כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת
החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה. ללא, עיבוד תמונה
כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה/עיבוד תמונה, ללא

כזכור, צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו בלילה שבין שבת לראשון ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של השישה, שנחטפו בשבעה באוקטובר ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה. לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית; צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות.

למעט כרמל גת, שאר החטופים שגופותיהם אותרו נחטפו ממסיבת הנובה בחיים, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שאותרו על ידי כוחות הביטחון. גופותיהם אותרו כאמור במנהרה ברפיח, שמרחקה כק"מ מהמנהרה שבה אותר החטוף פרחאן אל-קאדי. מדובר במנהרה בעומק של כ-20 מטרים, ולקח זמן לחלץ אותם. העבירו אותם למרחב הגבול, עשו בדיקות וברגע שהיה זיהוי מהיר בשטח עדכנו את המשפחות. לפי דובר צה"ל, החטופים נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס, זמן קצר לפני שכוחות הביטחון הגיעו אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully