וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו ראש ממשלה שאין לו נשמה": יאיר לפיד תוקף את נתניהו

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 18:49

על רקע השבת גופות ששת החטופים, יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום את הממשלה בראיון ל-103FM. "אין היום במדינת ישראל ביטחון, רק מוות ומוות סביבנו". לדבריו, נתניהו מעוניין יותר בהישרדות השלטונית שלו מאשר בהחזרת החטופים

קויק: לפיד מגיב על רצח החטופים בשבי/עידו רימון

על רקע הכרזת יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על שביתה כללית במשק החל ממחר (שני), ובעקבות סוגיית החטופים, התראיין היום יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד ב-103FM, ומתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה.

"זה קבינט של מוות", אמר לפיד. "זה מה שהוא מייצר סביבו כבר הרבה מאוד זמן. אין היום במדינת ישראל ביטחון, רק מוות ומוות סביבנו".

לגבי טענות נתניהו על ציר פילדלפי אמר: "המלחמה התחילה ב-7 באוקטובר. עד 20 במאי הם לא טרחו להגיד לצה"ל 'תגיעו לציר פילדלפי', פתאום זה סלע קיומנו. כל מה שעניין את נתניהו זה למצוא איזה ספין חדש. המטרה שלו זה לא ביטחון, המטרה שלו זה לשמור על הקואליציה".

יאיר לפיד, ועדת החקירה האזרחית, 29 באוגוסט 2024. תומר נויברג, פלאש 90
לפיד מעיד בועדת החקירה האזרחית/פלאש 90, תומר נויברג

"מה שמעסיק אותו זה שהוא יודע שעסקה עלולה לפרק לו את הממשלה, וכל מה שמעניין אותו זה להישאר בשלטון", אמר. "אין לו נשמה, זו הבעיה שלנו. יש לנו ראש ממשלה בלי נשמה, ובגלל זה הוא לא עושה עסקת חטופים".

"החזרת החטופים היא סלע קיומנו, אם לא נחזיר אותם, המדינה הזו לא תחלים לעולם. שישה אנשים נרצחו אתמול כי לא עשו עסקת חטופים, הם מתים בינתיים. בשעה 19:00 אני וכל חברי יש עתיד נהיה בבגין ונפגין נגד הטירוף המוחלט הזה, אני קורא לכל מי ששומע אותנו לבוא להפגין אותנו, אי אפשר לתת לממשלה הזו להמשיך להפקיר הפקרה רצחנית ופושעת את חטופים שלנו במנהרות החמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully