וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחים ערכו "פיקניק" מחוץ לביתם של שרים; 5 נעצרו

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 18:02

כמו בשבועות האחרונים, גם הבוקר הגיעו מפגינים לבתיהם של שרים לפיקניק מחאה עם ג'חנונים. בין היתר הפגינו מול ביתם של שרת התחבורה מירי רגב, שר החינוך יואב קיש, ושר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת. במח"ש פתחו בבדיקה של מעצר המפגינים: "חשד שהשוטרים ניצלו כוחם לרעה"

מוחים נעצרו ליד בתים של חברי ממשלה/ברק דור ודב גזית

כמו בשבועות האחרונים, גם הבוקר מפגינים הגיעו לבתיהם של שרים לפיקניק מחאה עם ג'חנונים. בין היתר הפגינו המוחים בראש העין, מחוץ לביתה של שרת התחבורה מירי רגב, בהוד השרון, שם מתגורר שר החינוך יואב קיש, וליד ביתו של שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת.

כוחות משטרה הוזעקו, ולאחר שחלק מהמפגינים קיבלו התראה לעזוב את המקום ולהמשיך להפגין במקום המותר לפי החלטת בימש וסירבו לעשות כן, הם נעצרו.

מוחים מחוץ לביתה של השרה מירי רגב, 31 באוגוסט 2024. ברק דור, אתר רשמי
מוחים מחוץ לביתה של השרה מירי רגב, 31 באוגוסט 2024/אתר רשמי, ברק דור
מוחים מחוץ לביתו של השר יואב קיש, 31 באוגוסט 2024. אילן פיגנבוים, אתר רשמי
מוחים מחוץ לביתו של השר יואב קיש, 31 באוגוסט 2024/אתר רשמי, אילן פיגנבוים

מול ביתו של קיש, נעצרו ארבעה בני אדם שהובאו לחקירה. במקביל, לפי הודעת מערך עצורי המחאה, מח"ש התקשרו לעו"ד רן תגר, שייצג את העצורים ממחאת הפיקניק מחוץ לביתו של יולי אדלשטיין לפני כמה שבועות, וביקשו לזמן אותם לעדות. ממח"ש נמסר: "עם קבלת פנייה בעניין, פתחה מח"ש בבדיקת האירוע, כמקובל".

תגר מסר בתגובה כי "לאחר שארבעה תושבים עוכבו בסמוך לביתו של יולי אדלשטיין ב-2 באוגוסט פתחה מח"ש בחקירה יזומה נגד קצין משטרה שעיכב אותם, בחשד לשימוש לרעה בכוח המשרה. ארבעת המעוכבים יגישו בימים הקרובים תלונה רשמית".

עוד מסר תגר: "צר לנו להיווכח כי גם היום, בסמוך לביתו של יואב קיש, בחר קצין משטרה לעצור אזרחים שיושבים בשקט עם משפחותיהם ומשחקים שח במרחב הציבורי", הוסיף. "מדובר בהתנהגות פלילית של קציני משטרה, שמנסים לְרצות את הממונים עליהם ופוגעים בחירויות בסיסיות של אזרחים שומרי חוק. אנו מקווים שפתיחת החקירה של מח"ש תשים קץ לתופעה המגונה של מעצרי שווא ללא כל עילה חוקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully