וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעירה נורתה למוות ברמלה

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 18:20

הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, אותרה על ידי צוות מגן דוד אדום בחניון, בין המכוניות. "היא היתה ללא נשימה וללא דופק, ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה אנוש", נמסר ממד"א. הרופאים קבעו את מותה בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה

זירת הרצח ברמלה, 30 באוגוסט 2024/תיעוד מבצעי מד"א

צעירה בשנות העשרים לחייה נורתה למוות הערב (שישי) ברחוב מסדה ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגדירו את מצבה כאנוש העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם קבעו הרופאים את מותה.

חובש רפואת חרום במד"א, שמעון פארג' סיפר: "ראינו בחניון רכבים בין המכוניות צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה עם פציעות חודרות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה אנוש". המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר חשודים במעשה.

זירת הרצח ברמלה, 30 באוגוסט 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת הרצח ברמלה, 30 באוגוסט 2024/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

בעקבות ההודעה על הרצח, ארגון יוזמות אברהם עדכן ש-153 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, ובהם שמונה נשים, 148 אזרחים, וחמישה תושבים.

ביום שליש נורה גבר בירכא, ומותו נקבע במקום. כוחות המשטרה במקום החלה בבירור נסיבות האירוע, שהרקע אליו הוא ככל הנראה פלילי. הנרצח הוא רוני אבו חמדה, תושב ירכא בן 27. הוא הותיר אחריו אישה, הורים, אח ואחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully