וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיש יכנס פגישה מכרעת עם ארגון המורים; ארז: "שום דבר לא יעצור את השביתה"

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 18:23

למרות היענותו לפגישה מחר ב-23:00 עם שר החינוך, בסרטון ששלח יו"ר ארגון המורים הערב הוא מצהיר: "ביום ראשון יש שביתה. מישהו חושב שהפוליטיקאים האלה בלילה, במוצאי שבת, יפתרו את הבעיות? אם הבעיות תיפתרנה כעבור יום, יומיים שלושה - אז נשקול אם לעצור אותה"

רן ארז מכריז: שום דבר לא ימנע את השביתה ביום ראשון/ארגון המורים

יו"ר ארגון המורים רן ארז פרסם היום (שישי) סרטון שבו אמר למורים: "ביום ראשון לא פותחים את שנת הלימודים. כל מה שכותבים לכם, כל מה שמספרים לכם וכל שמבטיחים לכם - ביום ראשון יש שביתה. שום דבר לא יוכל לעצור את השביתה הזאת".

ארז הבהיר: "במשך שנתיים וחצי אנחנו מדברים עם משרד החינוך ומשרד האוצר, ולא מתקדמים. מישהו חושב שהפוליטיקאים האלה בלילה, במוצאי שבת, יפתרו את הבעיות? לכן אנחנו נשבות. אם הבעיות תיפתרנה כעבור יום, יומיים שלושה - אז נשקול אם לעצור את השביתה או לא".

הוא הוסיף: אנחנו נאבקים נגד הפרטת מערכת החינוך, נגד הפיכת המורים לעובדי קבלן, ללא זכויות, ללא ביטחון תעסוקתי וללא ביטחון כלכלי. אנחנו נאבקים על כך שמורים לא יפוטרו כאסקופה נדרסת, על ידי זה שלא באים טוב למנהל בית הספר. אנחנו רוצים תוספת שכר משמעותית למורים העל יסודיים. על זה אנחנו נאבקים ולא נרפה בשום פנים ואופן. גם אם יקראו לנו בלילה - כל אחד יודע ויידע שביום ראשון, 1 בספטמבר, יש שביתה".

רן ארז, יו"ר ארגון המורים בכנס לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, 20 באוגוסט 2024. שלומי גבאי
רן ארז, יו"ר ארגון המורים בכנס לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה, 20 באוגוסט 2024/שלומי גבאי

מוקדם יותר מסר ארז שהוא ייענה להזמנתו של שר החינוך יואב קיש לפגישה דחופה ביחד עם חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי ואפי מלכין, הממונה על השכר באוצר. קיש שלח את הזימון בניסיון למנוע שביתה ברגע האחרון. במקביל שלח ארז מכתב למורים בתגובה לניסיונות של האוצר להביא לשבירת שביתה.

במכתב אמר ארז: "בשעות האחרונות משרד האוצר ומשרד החינוך מנסים בכל דרך לפרק לפלג ולפגוע במאבק הצודק למען זכויותינו לשכר ומעמד ראויים ולהפיץ שקרים והפחדות. הרצון של שר האוצר והחינוך הוא לנסות להשתיק ולהכניע אותנו כדי שנפחד להלחם על זכויותינו. זה המקום להזכיר לכם כי הכוח של כולנו הוא באחדות ובלכידות! ציבור המורות והמורים והמנהלות והמנהלים הוא לא ציבור שאפשר להשתיק באיומים והפחדות! הישארו קשובים להודעות רשמיות שיוצאות מטעם ארגון המורים ולא לפייק ניוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully