וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה בתנאי הכליאה, בתמיכת שב"כ: רוצח משפחת דוואבשה הועבר מתאו באגף השמור לאגף התורני

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 13:48

המעבר בוצע טרם הוכרעה העתירה שהגיש עורך הדין המייצג את עמירם בן אוליאל, בה טען כי מצבו הנפשי מעורער בשל תנאי כליאתו: "מברך על החלטת שב"ס ושב"כ להעביר את מרשי ושמח שהגיעו לקצם שמונה וחצי שנים של תנאי סבל קשה בבדידות וניתוק מוחלט"

בווידאו: גזר הדין לעמירם בן אוליאל בפרשת הרצח בדומא/עריכה: ניר חן

אחרי עתירה שהוגשה לבית משפט ועוד בטרם הוכרעה, בשירות בתי הסוהר החליטו להעביר היום (שישי) את רוצח משפחת דואבשה, האסיר הביטחוני עמירם בן אוליאל מתאו באגף השמור לאגף התורני בכלא איילון. מדובר בשינוי דרמטי בתנאי מאסרו מאז נעצר ונכלא לפני כ-8 וחצי שנים.

פרקליטו, עו"ד גיא ארנברג, שהגיש את העתירה להקלה בתנאי מעצרו מסר בתגובה: "אני מברך על החלטת שב"ס ושב"כ להעביר את מרשי, עמירם בן אוליאל לאגף התורני ביס"ר איילון לצמיתות כפי שהתבקש בעתירה שהגשתי בשמו של מרשי לבית המשפט המחוזי מרכז. שמח שהגיעו לקצם 8 וחצי שנים של תנאי סבל קשה בבדידות וניתוק מוחלט".

עמירם בן אוליאל, רוצח משפחת דוואבשה. יונתן זינדל, פלאש 90
"מדובר בשינוי דרמטי בתנאי מאסרו מאז נעצר ונכלא לפני כ-8 וחצי שנים". עמירם בן אוליאל/פלאש 90, יונתן זינדל
עו''ד גיא ארנברג. שני רודיטי, אתר רשמי
"מברך על החלטת שב"ס ושב"כ להעביר את מרשי, עמירם בן אוליאל לאגף התורני". עו"ד גיא ארנברג/אתר רשמי, שני רודיטי

לפני כחודשיים דווח כי בן אוליאל ניסה לשים קץ לחייו בכלא. זאת, לאחר שהועבר לשם בשבועות האחרונים מבית כלא אשל, כך טוען עורך דינו בעתירה שהגישו לבית משפט.

"מצבו הבריאותי קשה נפשי קשה מאוד בשל תנאי הבידוד הנוקשים ביותר בהם הוא נתון במהלך 8.5 שנים", נטען בעתירה שהוגשה המבקשת להעבירו מהאגף השמור לאגף התורני בכלא. "בסוף החודש שעבר ניסה העותר לשים קץ לחייו, וזאת לאור הדיכאון העמוק בו שרוי נוכח תנאי הבידוד הקשים מאוד באגף השמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully