וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח משפחת דוואבשה ניסה לשים קץ לחייו בתאו בכלא: "שרוי בדיכאון עמוק"

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 1:23

עורך הדין שמייצג את עמירם בן אוליאל טוען בעתירה שהגיש מטעמו כי ההתדרדרות הנפשית שלו נגרמה עקב תנאי הבידוד הנוקשים של כליאתו, ומבקש להעבירו לאגף התורני בכלא. במהלך השנה וחצי האחרונות התירו לו בשב"ס להשתלב עם אסירים אחרים במהלך חג פסח וסוכות

בוידאו: לימור סור-הר מלך: "עמירם בן אוליאל חף מפשע"/יוצר אור

עמירם בן אוליאל, רוצח משפחת דוואבשה המרצה עונש של 3 מאסרי עולם, ניסה לשים קץ לחייו בכלא. זאת, לאחר שהועבר לשם בשבועות האחרונים מבית כלא אשל, כך טוען עורך דינו בעתירה שהגישו לבית משפט.

"מצבו הבריאותי קשה נפשי קשה מאוד בשל תנאי הבידוד הנוקשים ביותר בהם הוא נתון במהלך 8.5 שנים", נטען בעתירה שהוגשה המבקשת להעבירו מהאגף השמור לאגף התורני בכלא. "בסוף החודש שעבר ניסה העותר לשים קץ לחייו, וזאת לאור הדיכאון העמוק בו שרוי נוכח תנאי הבידוד הקשים מאוד באגף השמור".

עמירם בן אוליאל, רוצח משפחת דוואבשה. יונתן זינדל, פלאש 90
ניסה לשים קץ לחייו. עמירם בן אוליאל/פלאש 90, יונתן זינדל

יודגש כי בן אוליאל הוחזק במהלך השנים האחרונות באגפים שמורים במתקני שב"ס נוכח מעמדו כאסיר ביטחוני ואולם, טוענים עורכי דינו, כי ישנם אסירים ביטחוניים יהודים שלא מוחזקים בבידוד ובהפרדה, כדוגמת גונן שגב שמוחזק בתא פתוח עם אסירים פליליים. במהלך השנה וחצי האחרונות, בחגים פסח סוכות אישרו בשב"ס את שילובו של בן אוליאל באגף התורני יחד עם שאר האסירים השפוטים בו.

מטעם עורך דינו גיא ארנברג נמסר כי "תנאי הבידוד האין סופיים של מרשי צריכים להיפסק שעה שיש מחבלי חמאס בתנאים נוחים וגם אסירים ביטחוניים יהודים שאינם נמצאים בתנאים כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully