וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס: לישראל יש זכות להגן על עצמה - לא אפסיק לספק נשק

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 5:21

סגנית נשיא ארה"ב אמרה בראיון ל-CNN כי אם תיבחר לנשיאות, לא תשנה את המדיניות של ביידן בנוגע לאספקת נשק לישראל. "מחויבת לביטחון ישראל וזה לא ישתנה", אמרה. האריס קראה לעסקה לשחרור החטופים והוסיפה: "יותר מדי פלסטינים חפים מפשע נהרגו. המלחמה הזו צריכה להסתיים"

בוודיאו: שיחה בין סגנית נשיא ארה"ב לסטודנטית שמאשימה את ישראל ברצח עם/צילום: C-SPAN

סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס אמרה בראיון לרשת CNN כי אם תיבחר לנשיאות ארצות הברית לא תשנה את המדיניות של הנשיא ביידן ותמשיך לספק לישראל נשק. "המחויבות שלי לביטחון ישראל וליכולתה להגן על עצמה בלתי מעורערת וזה לא ישתנה", אמרה האריס.

האריס ציינה כי לישראל יש זכות להגן על עצמה בעקבות מתקפת ה-7 באוקטובר, אבל הדגישה כי זה משנה איך היא עושה זאת.

"יותר מדי פלסטינים חפים מפשע נהרגו. צריך עסקה. המלחמה הזו צריכה להסתיים. צריך עסקה שתוציא את החטופים החוצה ותביא להפסקת אש", היא אמרה.

קמלה האריס בוועדת הדמוקרטים. רויטרס
"המחויבות שלי לביטחון ישראל בלתי מעורערת". קמלה האריס בוועדת הדמוקרטים/רויטרס

לפני יומיים, סגן ראש ה-CIA דיוויד כהן אמר בכנס בוושינגטון כי "נתניהו הסכים לעסקת החטופים הקודמת. מה שראינו בסוף השבוע האחרון הוא שהיה מו"מ בקהיר שהמשיך בימים האחרונים בדרגי עבודה. ראינו רצינות מצד ישראל במו"מ". לדבריו, "איראן מעוניינת באופן כללי בהמשך הלחץ על ישראל. לגבי הפסקת אש - זו שאלה שחמאס יענה עליה. במיוחד יחיא סינוואר. הוא יחליט".

על האפשרות למלחמה כוללת במזרח התיכון אמר: "לא חושב שאפשר להיות בטוחים שהסכנה של הסלמה נוספת במזרח התיכון לא קיימת. איראן משחקת משחק מסוכן. מתקפת 7 באוקטובר היא תוצאה של שנים של תמיכה איראנית בחמאס. הם תומכים בחיזבאללה ובחות'ים. הם רוצים להימנע מהמלחמה להגיע אליהם, אבל באותו זמן מגבירים מתיחות באמצעות שלוחיהם באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully