וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: המחאה בקפלן משנה כיוון - וחוזרת להתמקד ב"הפיכה המשטרית"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 18:22

ההפגנה המרכזית במוצ"ש בת"א תוקדש למאבק נגד החזרת המהפכה המשפטית לסדר היום, בעקבות המשך "הניסיון של יריב לוין לשלוט במינויי שופטים", ועל רקע התמעטות הקהל בהפגנות. "הניסיון להחזיר את ההפיכה המשטרית תוך ניצול המצב הביטחוני המורכב, הוא חמור ומסוכן", מסר המטה

הפגנה לשחרור החטופים בקפלן/תיעוד ברשתות החבריות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מטה המאבק "חופשי בארצנו" הכריז היום (חמישי) על חידוש ההפגנות נגד המהפכה המשפטית במוצאי שבת הקרובה. במטה הסבירו שהחידוש צפוי בעקבות חזרתה של המהפכה המשפטית, והמשך הניסיון של שר המשפטים יריב לוין לשלוט במינויי שופטים, ושל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לשלוט במשטרה.

במטה אומרים שההפגנה המרכזית במוצאי שבת בצומת קפלן בתל אביב תוקדש למאבק נגד הניסיון להחזיר את המהפכה המשפטית לסדר היום הציבורי, בשעה שישראל מתמודדת עדיין עם השלכות טבח 7 באוקטובר. זאת, לדברי המטה, על ידי "אותם אנשים שהובילו את המדינה בשנה שקדמה לאסון, שבמקום להתבייש ולערוך חשבון נפש, מנסים להחזיר את תוכניותיהם לפגיעה במערכת המשפט ובדמוקרטיה הישראלית.

הפגנה נגד המהפכה המשפטית, צעדה משדרות רוטשילד לקפלן. 17 בספטמבר 2023. אביב אטלס, אתר רשמי
הפגנה נגד המהפכה המשפטית, צעדה משדרות רוטשילד לקפלן. 17 בספטמבר 2023/אתר רשמי, אביב אטלס

"אנו קוראים לציבור הרחב להגיע להפגנה ולהביע את התנגדותו הנחרצת לכל ניסיון לקדם מהלכים שיפגעו בעצמאות מערכת המשפט", נמסר ממטה המאבק. "הציבור בישראל כבר הוכיח בעבר שהוא לא ייתן יד לפגיעה בדמוקרטיה, ואנו בטוחים שהוא יעשה זאת שוב".

מנכ"ל מטה המאבק ערן שוורץ אמר: "בעקבות הניסיון של לוין להחזיר את ההפיכה המשטרית - ההפגנה במוצ"ש תהיה בסימן 'שמירה על הדמוקרטיה'. נצא לרחובות ונגן בגופנו על הדמוקרטיה".

שוורץ הוסיף: "הניסיון להחזיר את ההפיכה המשטרית בדלת האחורית, תוך ניצול המצב הביטחוני המורכב, הוא חמור ומסוכן. אנחנו קוראים לכל אזרחי ישראל להתעורר ולהבין את גודל הסכנה. נצא לרחובות בהמונינו כדי להבהיר לממשלה שהעם לא שכח ולא סלח על הובלת המדינה לאסון, ובוודאי לא יסכים לתת יד להמשך הפגיעה בדמוקרטיה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully