וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן ארז הודיע: נשבית את תחילת שנת הלימודים בחטיבות העליונות

29.8.2024 / 17:45

יו"ר ארגון המורים מסר כי הנהלת הארגון החליטה להשבית את תחילת שנת הלימודים בחטיבות העליונות - כולל כיתות י"ג-י"ד בכל מערכת החינוך. זאת לטענתו, "בשל סירובו העיקש של משרד האוצר לחתום על הסכם קיבוצי בדבר תוספת שכר ותנאי עבודה לציבור המורים"

יו"ר ארגון המורים על יסודיים, רן ארז, הודיע שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בוועדה לביקורת המדינה, 1 באפריל, 2024/דוברות הכנסת

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע היום (חמישי) כי "הנהלת הארגון החליטה להשבית את תחילת שנת הלימודים בחטיבות העליונות, כולל כיתות י"ג-י"ד בכל מערכת החינוך" - שעתידה הייתה להיפתח ביום ראשון הקרוב. זאת לטענתו, "בשל סירובו העיקש של משרד האוצר לחתום על הסכם קיבוצי בדבר תוספת שכר ותנאי עבודה לציבור המורים".

"אני קורא לכם לא להישמע להצהרות השקריות של שר האוצר המנסה בכל מחיר לשבור את העבודה המאורגנת להפריט את מערכת החינוך ולהחתים מורים על חוזים אישיים ובכך להפוך אותם לעובדי קבלן", כתב ארז, "נמשיך במאבק כל עוד יהיה בכך צורך".

יואב קיש 
רן ארז. פלאש 90 Yonatan Sindel, עיבוד תמונה
"שר האוצר מנסה להפריט את מערכת החינוך". השר קיש ויו"ר ארגון המורים ארז/עיבוד תמונה, פלאש 90 Yonatan Sindel

מהנהגת ההורים הארצית נמסר בתגובה להכרזת ארגון המורים: "אנחנו דורשים מראש הממשלה בנימין נתניהו, להתערב כעת כדי לפתור את הסכסוך המתמשך במערכת החינוך שפוגע בכל תלמידי ותלמידות התיכונים".

"כאשר שרים אינם מצליחים למצוא פתרון עם ארגון המורים, חובתו של ראש הממשלה להתערב ולתת תקווה לתלמידות ולתלמידים" כך מסרו, "שביתת המורים בתיכונים הינה נזק אדיר לתלמידים, להורים ולחינוך במדינת ישראל. אחרי למעלה משנתיים של עיצומים, אנחנו קוראים לכל הצדדים הנוגעים בדבר, להתעשת באופן מיידי. לשבת לשולחן המשא ומתן, למצוא פתרון ולסיים את המאבק הבלתי נגמר, המתנהל על גבם של צעירות וצעירים שסבלו מבידוד חברתי בתקופת הקורונה, מהמלחמה המתמשכת ומעיצומים בלתי פוסקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
הפגנת הורים ותלמידים מול משרד החינוך נגד אפשרות השבתת תחילת שנת הלימודים. 30 באוגוסט 2023. ללא, מערכת וואלה
הפגנת הורים ותלמידים מול משרד החינוך נגד אפשרות השבתת תחילת שנת הלימודים. 30 באוגוסט 2023/מערכת וואלה, ללא

מרכז השלטון המקומי פנה לראשי הרשויות המקומיות הערב במכתב המתייחס לשביתה הצפויה. במכתב נאמר: "נבקש להבהיר כי בתי הספר התיכוניים יהיו פתוחים, ועל צוותי המנהלה שאינם עובדי הוראה (מזכירות, אבות בית, ספרנים, מאבטחים) להגיע לעבודתם בבית הספר. על עובד הוראה שבחר לא לשבות להגיע לעבודה וללמד על פי מערכת השעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully