וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו בדרך אליכם": משפחות חטופים פרצו את הגדר לרצועת עזה - ונעצרו

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 10:02

בני המשפחות רצו לעבר הרצועה וקראו את הסיסמה "את כולם - עכשיו!". חלק מהמשתתפים פנו באופן אישי לקרוביהם שבשבי. "אין מישהו שמזדהה יותר מאיתנו, אבל אתם מסכנים את החיים שלכם", אמר אחד השוטרים למשפחות, שהשיבו: "מה עם החיים שלהם?"

שיירת המחאה של משפחות החטופים יוצאת מכיכר החטופים לישובי עוטף עזה. 28 באוגוסט 2024/אדר איל Adar Eyal

משפחות חטופים שהפגינו סמוך לגבול עזה, רצות לכיוון הרצועה. בתיעוד מהמקום, נראים קרובי המשפחה רצים תוך שהם קוראים את הסיסמה "את כולם - עכשיו!". חלק מהמשתתפים פנו באופן אישי לקרוביהם שבשבי.

המשטרה עצרה את המשפחות בדרכן לגבול. "אנחנו הרבה מעבר למה שסיכמתם עם צה"ל. אני עמדתי שם ובכיתי כמו ילדה קטנה. אין מישהו שמזדהה יותר מאיתנו, כולנו באותה סירה", אמר השוטר למשפחות, שהשיבו: "גם אנחנו בוכים 328 ימים". "אתם מסכנים את החיים שלנו ושלכם. אל תתנו לנו להשתמש בכוח", המשיך השוטר, ונענה: "ומה עם החיים שלהם?".

בהפגנה שנערכה לפני, נאמו ורדה בן ברוך סבתו של עידן אלכסנדר ויהודה כהן, אביו של נמרוד כהן.

"עידן, כאן סבא וסבתא, נשמה שלנו! אנחנו קוראים אלייך, האם אתה שומע אותנו עידניל'ה? אבא ואמא מחכים לך באמריקה, אתה הגעת הנה להתגייס לצבא. אנחנו דואגים לך, אוהבים אותך ומחכים לשובך במהרה! עידניל'ה תהיה חזק, אתה בחור חזק, תשמור על עצמך", קראה ורדה. "תשרוד! אנחנו אוהבים אותך, עושים הכל בשבילכם, בשביל כולם. אני רוצה לזעוק לקב"ה; שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד, אנא ה' הושיע נא, אנא ה' הושיע נא, אנא ה' הצליחה נא, אנא ה' הצליחה נא. המלאך הגואל אותי מכל רע יברך, את הנערים והנערות ויקרא בהם שמי ושם אבותיי, אברהם יצחק, עידניל'ה תהיה חזק, אנחנו חזקים בשבילכם! אנחנו אוהבים אותך מאוד אנחנו מחכים לך!"

משפחות חטופים חצו את גדר רצועת עזה ורצים לעבר עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחות חטופים חצו את גדר רצועת עזה ורצים לעבר עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יהודה פנה לבנו: "נמרוד, אבא מדבר אלייך, אנחנו פה מול גבול עזה להגיד לך שאנחנו ממשיכים להילחם עלייך! אני לא אוותר עד שתחזור הביתה, אני אמשיך לרוץ בכול מקום בעולם עד שנביא עסקה שתשחרר אותך ותביא את כל החטופים! נמרוד תקשיב לי טוב, אבא מדבר אלייך, אנחנו ממשיכים להילחם נגד הממשלה שלנו לקדם עסקה, אנחנו רוצים שתגיע עסקה ונסיים את הסיוט הזה! נמרוד כהן, זה אבא שלך מדבר, אני רוצה שתשמע אותי רק כדי להחזיר לך את הכוח, רק כדי שיהיה לך כוח להמתין עד שנחזיר אותך!"

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully