וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סעדה: "אמרתי לרה"מ 'תבין את גודל האירוע', הוא לא ענה לי"

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 8:21

חבר הכנסת מהליכוד שיתף ב-103fm על תוכן פנייתו לנתניהו בנוגע לטקס הזיכרון לאירועי 7 באוקטובר. "אני חושב שהוא אחראי - צריך לייצר טקס שמאחד את כולם", אמר. דבריו מגיעים לאחר הפרסום לפיו נתניהו ביקר בשיחות סגורות את התנהלותה של רגב סביב ניהול הטקס הממלכתי

ההפגנה נגד טקס הנכבה באוניברסיטת תל אביב/יותם רונן

ח"כ משה סעדה (הליכוד) התייחס הבוקר (חמישי) בריאיון ל-103fm לביקורת כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לטקס הזיכרון הממלכתי לטבח 7 באוקטובר. לדבריו, בשיחה ביניהם אמר חבר הכנסת לנתניהו כי "צריך לייצר טקס שמאחד את כולם", וזאת ברקע הסערה סביב הטקס שמתכננת השרה מירי רגב. "יש את ההצעה של גיבור ישראל עידן עמדי. פניתי לרה"מ, אני חושב שהוא אחראי. אמרתי לו 'תבין את גודל האירוע וגודל השעה', הוא לא ענה לי".

משה סעדה, דיון ועדת החוקה, כנסת, 20 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
ח"כ סעדה/ראובן קסטרו

אמש פורסם בכאן 11 כי ראש הממשלה ביקר בשיחות סגורות את התנהלותה של השרה בנדון, והודה: "אין לי שליטה עליה. אני חושב שהיא עושה טעות בכל הנושא הזה. אני לא מבין אותה, אבל אין עם מי לדבר, היא עושה מה שהיא רוצה".

מלשכת נתניהו נמסר בתגובה לפרסום כי "ראש הממשלה נתניהו לא אמר את הדברים שיוחסו לו על השרה רגב בעניין הטקס הממלכתי לציון אירועי השבעה באוקטובר. ראש הממשלה מעריך את עבודת השרה, שמזה עשור מובילה את הטקסים הממלכתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully