וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מכוניות שנשרפו ב-7 באוקטובר: משפחות החטופים הגיעה לקיבוץ בארי

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 23:06

המשפחות הובילו שיירה של רכבים, מכיכר החטופים בתל אביב ועד לגבול - שם זועקות ליקיריהם שבשבי באמצעות מנוף ורמקולי ענק. "ההזדמנות להחזיר את כולם - מתרחקת בכל יום שעובר"

שיירת המחאה של משפחות החטופים יוצאת מכיכר החטופים לישובי עוטף עזה. 28 באוגוסט 2024/אדר איל Adar Eyal

מחאת משפחות החטופים

LIVE

משפחות החטופים הגיעו היום (רביעי) לקיבוץ בארי - לשם יצאו בשיירת ענק של מכוניות לגבול עזה, במחאה להחזרת יקיריהם מהשבי ותוך קריאה לעסקה. השיירה יצאה מכיכר החטופים בתל אביב, כשעם הגעתן לגבול צפויות המשפחות לזעוק לקרוביהן באמצעות מנוף ורמקולי ענק. בשיירה, משתתפים רכבים שנשרפו במהלך אירועי הטרור של 7 באוקטובר.

שיירה של משפחות החטופים ומפגינים יוצאת לגבול עזה ,כיכר החטופים . 28 באוגוסט 2024. רונית בן דוד, אתר רשמי
"יכלתי עוד להתחבק איתו, אבל זה לא יקרה יותר לעולם"/אתר רשמי, רונית בן דוד

אליה דנציג, נכדתו של אלכס דנציג, נאמה בבארי: "הוא היה יכול לחזור בחיים בעסקה, אפילו כבר בעסקה הראשונה. אתם מבינים? יכולתי עוד להתחבק איתו אבל זה לא יקרה יותר לעולם".

בהמשך נאומה פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "ביבי אני פונה אלייך, אני פונה אל ליבך, תהיה בן אדם. אתה ראש הממשלה, אתה אחראי על כל אזרח ואזרח על כל חייל וכל חיילת. אל תפקיר בני אדם טהורים למוות. אסור לך להמשיך להיות האדם הזה שהפכת להיות, הם כולם הבנים והבנות שלך, מי אחראי עליהם אם לא אתה, אתה חייב את כולם עכשיו, כולנו חייבים את כולם עכשיו תעשה הכל שתהיה עסקה כי אחרת אתה תהפוך למנהיג הכמעט מרושע ביותר בהיסטורייה של העם היהודי".

שיירה של משפחות החטופים ומפגינים יוצאת לגבול עזה ,כיכר החטופים . 28 באוגוסט 2024. רונית בן דוד, אתר רשמי
"פילדלפי או 108 חטופים?"/אתר רשמי, רונית בן דוד

אלה בן עמי, ששני הוריה נחטפו לעזה ואביה נותר עוד בשבי, אמרה: "יש פה בחירה מאוד ברורה על השולחן, לקחת היום עסקה ולהציל חיים, ביניהם את של אבא שלי, והצד השני של הבחירה הוא לתת להם למות ולהוציא משם רק גופות מעונות. זה הכל בידיים שלך, ראש הממשלה. ואם הם ירצחו בשבי, יגוועו ברעב או ימותו על ידי כוחות הביטחון- הכל על הידיים שלך וכך תזכר גם".

שיירה של משפחות החטופים ומפגינים יוצאת לגבול עזה ,כיכר החטופים . 28 באוגוסט 2024. רונית בן דוד, אתר רשמי
"בחירה מאוד ברורה על השולחן - לקבל עסקה היום, או להוציא אותם משם בארונות"/אתר רשמי, רונית בן דוד

דניאל ליפשיץ, נכדם של עודד ויוכבד ליפשיץ, דיבר לאחר מכן: "מה יכול להיות יותר חשוב משהם יחזרו לדרוך על האדמה עליה הם גדלו? ציר פילדלפי? פילדלפי או ערך החיים שלנו כעם היהודי? פילדלפי או 108 חטופים? פילדלפי או פדיון שבויים? פילדלפי או מנהיגות אמיצה וראויה לעם?"

"יש כאן 108 משפחות הסובלות, הכואבות, המבקשות חמלה, המבקשות לראות את הסיכוי לפני שהתקווה אובדת פשוט לעד. ביבי, אתה ראש הממשלה, אתה הקובע! אתה המחליט! אתה האחראי! אז אנחנו אומרים לך כאן! תחליט. תחליט להחזיר אותם הביתה. למקום אליו הם שייכים".

"ההזדמנות להחזיר את כולם מתרחקת בכל יום שעובר", נמסר מטעם המשפחות, "הגיע הזמן לשים סוף להפקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully