וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סמ"ר עמית פרידמן נפל בקרב בדרום הרצועה

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 9:03

הלוחם, בן 19 מאור יהודה, שירת בחטיבת הנח"ל בגדוד 932. פרידמן הוא בן דודו השני של החייל שנחטף ונרצח בשבי החמאס, רון שרמן. אביו של שרמן ספד לו וכתב "חשבתי ששילמנו מספיק". אביו של עמית, אסף, עובד כמנהל ועדת חוץ וביטחון בכנסת

פעילות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר (רביעי) כי סמ"ר עמית פרידמן מאור יהודה, לוחם בגדוד 932 בחטיבת הנח"ל, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. פרידמן הוא בן דוד שני של החייל החטוף רון שרמן, שנרצח בשבי החמאס. אביו של פרידמן הוא מנהל ועדת חוץ וביטחון בכנסת.

אביו של שרמן פרסם בחשבון הפייסבוק שלו תמונה של מודעת האבל של פרידמן וכתב כי "עמית, הבן של אסף, בן דודו של מעיין. חשבתי ששילמנו מספיק. ליבנו עם משפחת פרידמן היקרים. יהי זכרו של עמית הגיבור ברוך".

סמ״ר עמית פרידמן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
" חשבתי ששילמנו מספיק". עמית פרידמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חבר הכנסת ניסים ואטורי פרסם בפייסבוק כי "הלב נשבר לרסיסים. בנו של אסף חברי ורעי מנהל ועדת חוץ ובטחון, נפל בדרום הרצועה. גיבור ישראל סמ"ר עמית פרידמן, בן 19 מאור יהודה, לוחם בגדוד 932 בחטיבת הנח"ל. יהי זכרו ברוך.

יו"ר הימין הממלכתי, חבר הכנסת גדעון סער כתב כי "הלב דואב על נפילתו בקרב בדרום רצועת עזה של גיבור ישראל סמ"ר עמית פרידמן, לוחם בגדוד 932 של חטיבת הנח"ל. ‏יהי זכרו ברוך. ‏תנחומי לאסף, ליאת והמשפחה כולה. משתתף בכאבכם שאין לו שיעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully