וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואו נראה אותו מבטל את חוק הלאום": הדרוזים יוצאים נגד ניסיונות החנופה של בן גביר

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 8:25

השר לביטחון לאומי אירח את ראש מועצת ירכא סלמאן מולא וחבר הכנסת לשעבר פטין מולא בלשכתו, ואמר כי "יש ביננו לא רק ברית דמים, יש לנו גם ברית חיים". אלא שגורמים בעדה לא אהבו את ניסיונות החנופה, ומתחו ביקורת על התנהלותו: "נקעה נפשנו משרים גזעניים ומושחתים"

השר בן גביר מארח את ראש מועצת ירכא סלמאן מולא וחבר הכנסת לשעבר פטין מולא/ללא קרדיט

ראש מועצת ירכא סלמאן מולא וחבר הכנסת לשעבר פטין מולא הגיעו השבוע לפגישת עבודה בלשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. במהלך הפגישה עלו נושאים רבים וחשובים למען הביטחון של הישוב ירכא בפרט והמגזר הדרוזי בכלל. בין הנושאים שעלו - חיזוק השיטור הקהילתי, פתיחת כיתת כוננות, הקלות ברישיונות לנשק ונושא הריסת בתים לא חוקיים. נושאים שכבר הצוות המקצועי הונחה בעת הפגישה להתחיל לפעול ולקדם זאת.

בן גביר דיבר ארוכות על אהבתו למגזר, על הצורך שיש לפעול על מנת לחזק את המשילות בישובים הדרוזים, לשמור על החוק, לפתח את הישובים ועל חיזוק שיתוף הפעולה בין המגזר לבין המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל. "הגיעו אליי אורחים מאוד חשובים, ראש מועצת ירכא סלמאן מולא, ידיד יקר שפועל ועושה למען הישוב, וחבר ותיק סגן השר לשעבר פטין מולא, אדם יקר שפועל למען המדינה", אמר בן גביר בתום הפגישה.

"דיברנו על אהבה שלי למגזר הדרוזי, על הרצון שלי לסייע לירכא בכל מיני נושאים ביטחוניים, גם ברשות לביטחון קהילתי, להוסיף מצלמות ולהוסיף כוח, ומצד שני דיברנו על חוק ומשילות. חוק הוא חוק. אני רוצה להגיד דבר אחד - מי שמשרת בצבא, מי שפועל למען המדינה הזאת, הוא אח שלי, ויש ביננו לא רק ברית דמים, יש לנו גם ברית חיים, ולמען הברית הזאת נעשה הרבה, ונצליח בעזרת השם", הוסיף.

השר בן גביר מארח את ראש מועצת ירכא סלמאן מולא וחבר הכנסת לשעבר פטין מולא. ללא קרדיט, אתר רשמי
השר בן גביר מארח את ראש מועצת ירכא סלמאן מולא וחבר הכנסת לשעבר פטין מולא/אתר רשמי, ללא קרדיט

אלא שגורמים במגזר מתחו ביקורת על התנהלות השר. "השר לאסון לאומי הוא דוגמא מצוינת לפרקטיקה של הממשלה הגזענית הזו", אומר לוואלה ד"ר אמיר ח'ניפס, יו"ר התנועה הדרוזית לדמוקרטיה ושוויון. "בעודו בוחר בדני לוי, עושה דברו, כדי לקדם מדיניות של הריסת בתים בישובים הדרוזים, הוא מדבר על הדרוזים 'כאחים שלו' ומושך בהבטחות לחלוקת נשק לתושבים שרוצים להיאחז באיזושהי תקווה מול הפשיעה הגואה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
ד"ר אמיר ח'ניפס יו"ר התנועה הדרוזית לדמוקרטיה ושוויון. זאב ינאי, אתר רשמי
ד"ר אמיר ח'ניפס יו"ר התנועה הדרוזית לדמוקרטיה ושוויון/אתר רשמי, זאב ינאי

עוד הוסיף: "רוב הציבור הדרוזי מוקיע את הבטחות השווא ונקעה נפשנו משרים גזעניים מושחתים שבן גביר וחבורתו בכנסת מייצגים. פירומנים שמסכנים את מדינת ישראל מידי יום. אירוני שמי שצה"ל ויתר על שירותיו משתמש בדרוזים כדי לייחס לעצמו 'ברית חיים' עם לוחמים אמיצים. בוא נראה אותו חותם על העצומה לביטול חוק הלאום. מעשיך בן גביר ידברו, ולא פיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully