וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו בנאום נדיר: "אנחנו נמצאים במאבק קיומי על הבית שלנו"

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 2:33

רעיית ראש הממשלה נשאה נאום נדיר, בטקס הוקרה לרבש"צים ובנות זוגן שקיימה מועצת בנימין בסינמטק ירושלים. "התרומה שלכן לא נמדדת רק במילים, אלא במעשים של אהבה, הקרבה ונתינה אינסופית", אמרה לבנות הזוג

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024/דוברות רה"מ

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו נשאה הערב (שלישי) נאום נדיר, בטקס הוקרה לרבש"צים ובנות זוגן שקיימה מועצת בנימין בסינמטק ירושלים. לפני האירוע נפגשה נתניהו עם נשות הרבש"צים, חיזקה אותן והודתה להן על התמיכה והמסירות למשפחתן ולבני זוגן שעושים לילות כימים למען ביטחון ישראל.

"הערב הזה הוא ההזדמנות להודות לכל מי שנמצאים שם עבורנו ברגעים הקשים והמורכבים ביותר - עבור ילדינו, עבור משפחותינו, עבור המדינה כולה", אמרה נתניהו בפתח דבריה בטקס. "מאז 7 באוקטובר, אנחנו נמצאים במאבק קיומי על הבית שלנו, על החיים שלנו ועל הזכות לחיות כאן בביטחון. במאבק הזה, אתם - הרבש"צים, קציני הביטחון והאנשים שמובילים את מערכות ההגנה ביישובים - ניצבים בגבורה ובנחישות, ומגנים עלינו, גם במחיר אישי ומשפחתי כבד".

שרה נתניהו. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

"אבל מאחורי כל גיבור כזה ישנו כוח נוסף, לא פחות משמעותי - הנשים, השותפות, האמהות, הבנות והבנים. רבות מכן נמצאות כאן היום, ואתן עומדות בגבורה לצד בני הזוג, תומכות, מחזקות ושומרות על הבית בזמן שהיקרים לכן ביותר יוצאים להגן על כולנו. החוסן שלכן הוא דוגמה ומופת לכולנו. התרומה שלכן לא נמדדת רק במילים, אלא במעשים של אהבה, הקרבה ונתינה אינסופית. תודה לכן על מה שאתן עושות מדי יום, כל השנה, ובמיוחד בתקופות מאתגרות כמו זו. אני רוצה להודות לכל כוחות הביטחון, ההגמ"ר וכיתות הכוננות שפועלים ללא הפסקה להבטחת שלומם וביטחונם של תושבי יישובי בנימין והאזור כולו. בזכותכם אנחנו יכולים להמשיך ולחיות חיי שגרה, חיים של ביטחון ותקווה לעתיד טוב יותר".

בסיום דבריה אמרה: "בשם ראש הממשלה, אני רוצה להביע את הערכתי העמוקה ולהגיד תודה מכל הלב לכל אחד ואחת מכם. אתם והן הבסיס שעליו עומדת המדינה הזו. תמשיכו בעשייה החשובה שלכם, ואנחנו נמשיך לעמוד מאחוריכם, להוקיר ולהעריך אתכם תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully