וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש ערוץ 14 הצהיר: נתניהו - לך על עסקה להשבת החטופים

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 22:56

שי גולדן נאם בעצרת למען שחרור החטופים וביקש מראש הממשלה להחזיר אותם במהרה הביתה. "למרות שהעסקה בעייתית, האלטרנטיבה גרועה בהרבה והיא התפרקותה של ישראל", אמר "זה מחיר שאני מקווה שמוסכם על כולם שלא נוכל לשלם, ואסור לנו לשלם לעולם"

ב-6/6/23 עלה יעקב ברדוגו לשידור בתכניתו של שי גולדן בערוץ 14 ולעג לגדי אייזנקוט על כך שהוא מזהיר מפני תרחיש אימים. מפני קטסטרופה. ברדוגו ביטל אותו וקבע שהאזהרות ממניע פוליטי/ערוץ 14

שי גולדן, מגיש תוכנית 'ישראל הבוקר' בערוץ 14 נאם היום (שלישי) בערב השבועי למען החזרת החטופים והצהיר: "נתניהו - לך על עסקה להשבת החטופים".

"כן, ספגנו מכה איומה, כואבת. היסטורית - בלתי נתפשת ממש - בשבעה באוקטובר", אמר גולדן בנאומו. "ויהיה עלינו לתקן את מה שקולקל כאן בהפקרות ורשלנות וטפשות ויוהרה שכזאת. והתיקון מוכרח להתחיל, וייתאפשר, רק, ואך ורק, כאשר ישובו החטופים. כי מחיר הישארותם שם, יהיה ההישג הצבאי שמנגד אשר יהיה, יהיה מחיר שהחברה הישראלית לא תוכל לעמוד בו. לא נוכל להשתקם כעם, כחברה, כמדינה, כיהודים, אם החטופים לא ישובו. ואת מה שקלקלנו יהיה עלינו לתקן, והדרך לתיקון עוברת דרך תחנה אחת קודם לכל - השבת החטופים".

גולדן דרש לשחרר את החטופים כדי שנוכל לחזור לחיינו. "כולם, מחציתם, בודדים מהם. את מי שניתן לחלץ כעת בעסקה - מוכרחים לחלץ", אמר. "אחרת לא נצליח לעולם להיחלץ מהשבי בו כולנו שוהים; ממרתפי הגיהינום בהם כולנו נגמרים לאט לאט מאז השבעה באוקטובר".

שי גולדן עצרת למען החזרת חטופים. ללא, מערכת וואלה
"את מי שניתן לחלץ כעת בעסקה - מוכרחים לחלץ". מגיש תוכנית 'ישראל הבוקר' בערוץ 14 שי גולדן/מערכת וואלה, ללא

"נתניהו, לך לעסקה הזאת", אמר גולדן. "למרות שהיא רעה. למרות שהיא בעייתית. כי האלטרנטיבה גרועה בהרבה. גרועה בהרבה מנסיגה מציר פילדלפי. גרועה בהרבה משחרור מחבלים. האלטרנטיבה היא התפרקותה של ישראל. וזה מחיר שאני מקווה שמוסכם על כולם שלא נוכל לשלם, ואסור לנו לשלם לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully