וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהט מחכה לפרחאן אל-קאדי: "השמחה עדיין לא שלמה"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 21:57

לדברי התושבים בעיר הדרומית, השמחה הגדולה בחזרתו של אל-קאדי מהולה בציפייה ותקווה - שתושלם רק כשכל החטופים יחזרו הביתה. "אף אחד לא ציפה לזה", אמר סא"ל (במיל') ואחיד אלהוזייל. "דואגים לשאר החטופים, צריך לעשות הכל כדי שגם שהמשפחות שלהם ישמחו"

אלקאדי מגיע לבית החולים סורוקה, היום/ללא קרדיט

ברהט שמחה גדולה נרשמה ברהט הערב (שלישי) לאחר חילוצו של החטוף פרחאן אל-קאדי מהשבי. למרות זאת, לדברי התושבים השמחה מהולה בציפייה ותקווה, והיא "לא תהיה שלמה" עד שכל החטופים יחזרו הביתה.

מוחמד אל אלקרינאוי אבו סלאמה, תושב רהט, שיתף על התחושות בעיר. "אנשים ברהט שמחים היום", אמר. "קיווינו וחיכינו לרגע הזה, אנחנו מקווים שכל החטופים יחזרו למשפחות שלהם בריאים ושלמים. היום יום שמח ואנחנו רוצים עוד ימים כאלה, ומבקשים מאלוהים לעזור לנו להחזיר את כל החטופים כדי שהשמחה תהיה שלמה", אמר.

אלקאדי מגיע לבית החולים סורוקה. ללא קרדיט, צילום מסך
"קיווינו וחיכינו לרגע הזה". תושבי רהט ומשפחתו של אל-קאדי מחכים לשובו מחוץ לבית חולים סורוקה/צילום מסך, ללא קרדיט

סא"ל (במיל') ואחיד אלהוזייל, לשעבר מפקד הגדס"ר הבדואי והיום ראש פורום נפגעים בחברה הבדואית, סיפר גם הוא על הרצון הגדול של תושבי העיר לראות את חזרת החטופים. "יש הרגשת שמחה בעיר, הקלה. אף אחד לא ציפה לזה", אמר. "אנחנו מרגישים אהבה גדולה וחיזוק מכל תושבי מדינת ישראל - יהודים ובדואים. מצד שני, עדיין אנחנו לא שוכחים שיש 108 חטופים שעדיין נמצאים בשבי, אנחנו דואגים להם. צריך לעשות הכל כדי שגם שהמשפחות שלהם ישמחו ושיחזרו בריאים ושלמים".

בנוסף, הודה אלהוזייל למערכת הביטחון על הפעילות המסכנת חיים שבזכותה החזירו את אל-קאדי הביתה בשלום. "צריך לומר מילים טובות לחיילי צה"ל ולמפקד אוגדת 162 איציק כהן על הפעילות שסיכנו את חייהם בשביל החטופים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully