וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של פרחאן הגיעה לבית חולים סורוקה: "יותר טוב מילד חדש שנולד"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 17:36

"קשה להסביר תחושות כאלה, יותר טוב מילד שנולד מחדש", אמר פאיז, אחיו של פרחאן שהגיע יחד עם המשפחה המורחבת לקבל אותו בבית החולים. "אנחנו מקווים שהוא בריא, ואנחנו שמחים מאוד שאנחנו מקבלים את הבשורות האלה". בן דודו פתחי: "מחכים בכל רגע לפגוש אותו"

אחיו של החטוף שחולץ: "זה יותר טוב מלידה מחדש"/ללא

פרחאן אל-קאדי, שנחטף ב-7 באוקטובר לרצועת עזה, חולץ היום (שלישי) ממנהרה על ידי צה"ל ושב"כ - בעודו בחיים. אל-קאדי, תושב רהט, כעת עושה את דרכו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. משפחתו המורחבת של אל-קאדי הגיע לאזור בית החולים, והודו לכל המעורבים על חזרתם של בן משפחתם האהוב הביתה.

"השאלה הראשונה שפרחאן שאל אותי אחרי שיצא הוא מה שלום אימא שלנו", אמר פאיז, אחיו של פרחאן בעקבות מחלת אימם לפני שנחטף. "קשה להסביר תחושות כאלה, יותר טוב מילד שנולד מחדש", אמר. "אנחנו מקווים שהוא בריא, ואנחנו שמחים מאוד שאנחנו מקבלים את הבשורות האלה. אינשאללה יהיה לכל החטופים את השמחה הזאת".

"שמחה גדולה, אנחנו באמת מאוד מתרגשים לראות אותו ולחבק אותו", אמר פתחי, בן דודו. "מאוד שמחנו מהידיעה הזאת ומחכים בכל רגע לפגוש אותו עכשיו. בן דוד נוסף אמר כי יש "תחושות של שמחה, אנחנו מחכים לראות אותו, לא מאמינים כי כבר 10 חודשים מחכים שזה יקרה. מחכים לו".

צפו בתיעוד: בנו הקטן של פרחאן לפני פגישתם בסורוקה

עומד לפגוש את אבא: בנו של קאיד פרחאן בביה"ח סורוקה/מערכת וואלה
בני משפחתו של החטוף פראחן קאדי בסורוקה לאחר חילוצו  27 באוגוסט 2024. ללא, אתר רשמי
"מחכים לראות אותו". בני משפחתו של פרחאן בבית חולים סורוקה/אתר רשמי, ללא

ג'ומעה, אח נוסף של פרחאן, שוחח עם ענת דוידוב ב-103FM בדרכו לפגוש את אחיו. "זאת התרגשות של פעם בחיים, אי אפשר לתאר את זה", אמר. "כמו שסבלנו 11 חודשים, עכשיו ההרגשה היא בעננים. הברכיים שלי רועדות". לגבי מצבו הגופני סיפר כי "הוא רזה הרבה".

כשיתומלל נשלח. הנה בינתיים אמבד:

"הבשורה על חזרתו של קאיד פרחאן אלקאדי לישראל היא נקודה של אור עבור משפחות החטופים ועם ישראל כולו בימים קשים ומתוחים אלו", נמסר ממטה המשפחות. "אנחנו מבקשים לחזק ולהודות לכוחות הביטחון שלקחו חלק בפעולה להחזרתו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ישנם עדיין 108 חטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה כבר 326 ימים. הדרך היחידה והבטוחה להחזיר את כולם היא אך ורק דרך עסקה - החיים לשיקום, והנרצחים והחללים לקבורה ראויה".

אל-קאדי עבד במפעל בקיבוץ מגן. הוא אב ל-11 ילדים וסב. משפחתו גילתה על חטיפתו דרך סרטון שהופץ ברשתות החברתיות.

תמונה ראשונה של החטוף פראחן קאדי בסורוקה לאחר חילוצו. ללא, אתר רשמי
"מקווים שהוא בריא". החטוף שחולץ קאיד פרחאן אלקאדי/אתר רשמי, ללא

האחראית לחילוץ היא אוגדה 162. לוחמי שייטת 13 חילצו את אל-קאדי, בעוד חטיבה 401 אבטחה אותם. היא ממשיכה לפעול בשני מוקדים עיקריים - ציר פילדלפי והעיר רפיח, בדגש על שכונת תל א סולטאן. לפי מקורות צבאיים בפיקוד הדרום, האוגדה צוברת הישגים שעדיין אי אפשר לפרסם, אך הם בליבת בניין הכוח של חמאס וזאת בנוסף להרג עשרות במחבלים מדי יום: "קצב הלחימה של צוותי הקרב החטיבתיים ראוי להערכה רבה". בגבול המצרי-פלסטיני, נמשכת הפעילות ההנדסית שייעודה מיפוי השטח, איתור המנהרות, תחקור והשמדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully