וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיש הניח מתווה להסכם שכר בפני ארגון המורים; ארז תקף: "תוכנית יחסי ציבור שכתב האוצר"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 13:34

שר החינוך הודיע שהמתווה החדש שהציע נותן תוספת של 2,000 ש"ח לכל מורה, ומחזיר רטרואקטיבית את הסכומים שעליהם הוסכם - ואמר: "הצד שיבחר לסרב יוכיח שטובת המורים לא לנגד עיניו". יו"ר ארגון המורים התרעם: "מדובר בספין תקשורתי, תכנית פיקטיבית שאין בינה למו"מ כלום"

יו"ר ארגון המורים על יסודיים, רן ארז, הודיע שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בוועדה לביקורת המדינה, 1 באפריל, 2024/דוברות הכנסת

שר החינוך, יואב קיש, הניח היום (שלישי) מתווה להסכם שכר בפני ארגון המורים והאוצר. לפי דוברות משרדו, המתווה נותן תוספת של 2,000 ש"ח לכל מורה, וכך מחזיר רטרואקטיבית את כל הסכומים שעליהם הוסכם ב-31 באוגוסט ומכריע בכל הסוגיות הפתוחות. בנושא החוזים האישיים, כך נמסר, המתווה קובע שהנוסח בהסכם יהיה זהה לנוסח הקיים בהסכם עם הסתדרות המורים.

"הסרנו את המסכות", קבע שר החינוך קיש. "היום הנחתי מתווה שנותן למורים הסכם טוב וראוי, ומחזיר למורים את כל התקציב שהובטח להם. האוצר יהיה חייב לוותר על חלק מדרישותיו. אהיה ברור - הצד שיבחר לסרב למתווה יוכיח הלכה למעשה שטובת המורים וטובת מדינת ישראל לא לנגד עיניו. אני מתקשה להאמין שבתקופת מלחמה, אחד הצדדים ינהג בחוסר אחריות שכזו".

יואב קיש, רן ארז. יונתן זינדל, אבשלום ששוני- פלאש 90, עיבוד תמונה
יואב קיש, רן ארז/עיבוד תמונה, יונתן זינדל, אבשלום ששוני- פלאש 90

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, תקף את קיש: "ככה נראה שר חינוך כושל שחיכה עד היום כדי לפרסם תכנית יחסי ציבור 'חדשה' שנכתבה על ידי פקידי האוצר כדי להגיד 'הנה אנו מציעים משהו וארגון המורים לא מסכים'".

"מדובר בספין תקשורתי, תכנית פיקטיבית שאין בינה למו"מ כלום. הכל פייק ליחסי ציבור. אין מתווה 'חדש' יש נסיגה חמורה מהמתווה הפוגעני 'הישן' הכל מתואם עם פקידי האוצר - המורים יקבלו 2000 רק בעוד 3 שנים! וגם לא רטרואקטיבית. חוזי הקבלן נשארים, כך גם כל שאר הגזירות חסרות התקדים של האוצר. קיש מתגלה שוב כבובה של סמוטריץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully