וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפקרה של 326 ימים": משפחות חטופים חסמו את איילון דרום סמוך למחלף השלום

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 13:04

קרובי חטופים ופעילות מחאה חסמו את הכביש בקריאה לשחרור יקירהם שמוחזקים בשבי חמאס מאז ה-7 באקוטובר. "נתניהו מעדיף לדרדר את כולנו למלחמה אזורית במקום להחזיר אותם הביתה רק בשביל להישאר בשלטון", מסרו. בין בני המשפחה שלקחו חלק, גל גורן - בנם של מיה ואבנר גורן

בווידאו:משפחות חטופים חסמו את איילון דרום סמוך למחלף השלום, 27 באוגוסט 2024/רויטרס

משפחות חטופים ופעילות מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים חסמו הבוקר (שלישי) למשך כרבע שעה את כביש איילון דרום סמוך למחלף השלום - בקריאה להשבת יקיריהם שמוחזקים בשבי חמאס מאז ה-7 באוקטובר, כבר 326 ימים.

"לא נתפס ש-326 ימים אחרי שהפקיר, נתניהו מעז לשאול בזלזול שורדות שבי 'איזו עסקה?' על העסקה שהוא בעצמו חתום עליה", מסרו במחאת הנשים. "זה אותו נתניהו שמעדיף לדרדר את כולנו למלחמה אזורית במקום להחזיר אותם הביתה רק בשביל להישאר בשלטון. אנחנו לא ניתן למכבסת המילים של קואליציית המפקירים לבלבל אותנו לרגע - העסקה המופקרת היחידה היא זו שבין רה"מ לממשלת ההקרבה. אין עסקה מופקרת - יש הפקרה שנמשכת 326 ימים ולילות, ואנחנו דורשות לשים לה סוף. עסקה - עכשיו"

בין בני המשפחה שלקחו חלק, גל גורן - בנם של מיה ואבנר גורן, שי מוזס - אחיין של גדי מוזס, דלית קצנלנבוגן - בת דודה של אלעד קציר ויפעת קלדרון - בת דודה של עופר קלדרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully