וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתון החרדי המזוהה עם יהדות התורה במתקפה נגד בן גביר: "הפירומן הפוליטי מבעיר את השטח"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 7:23

ביטאון "יתד נאמן" פרסם את הדברים בתגובה לאמירות השר לביטחון לאומי, שאמר כי אם היה יכול לעשות מה שירצה, "גם היה מוקם בית כנסת בהר הבית". הכותרת, שהתפרסמה גם בשפה הערבית, קראה: "השר בן גביר חוזר על קיאו ומסכן את תושבי ארץ הקודש"

רבנים חרדים נגד עליית יהודים להר הבית, 15 באוגוסט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביטאון "יתד נאמן", המזוהה עם סיעת "דגל התורה" שבראשה עומד חבר הכנסת משה גפני, פרסם הבוקר (שלישי) כותרת חריגה נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בעקבות עמדתו על עליית יהודים להר הבית.

הכותרת מתפרסמת לראשונה בשפה הערבית ובה נכתב בין היתר כי "השר בן גביר חוזר על קיאו ומסכן את תושבי ארץ הקודש". המסר בשמו של ההנהגה החרדית הליטאית הוא שצריך "לדעת כל פוסקי ההלכה לכל דורותיהם אסורה באיסור חמור עליית יהודים להר הבית". בהמשך נכתב כי "הפירומן הפוליטי מבעיר את השטח בפעם השנייה".

ביטאון ״יתד נאמן״, המזוהה עם סיעת ״דגל התורה״ נגד בן גביר. ללא, אתר רשמי
"השר בן גביר חוזר על קיאו ומסכן את תושבי ארץ הקודש". ביטאון יתד נאמן/אתר רשמי, ללא
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בהר הבית עם ראש מינהלת הר הבית הרב שמשון אלבוים.13 באוגוסט 2024. מינהלת הר הבית, אתר רשמי
"לדעת כל פוסקי ההלכה לכל דורותיהם אסורה באיסור חמור עליית יהודים להר הבית". בן גביר/אתר רשמי, מינהלת הר הבית

בן גביר אמר אתמול במהלך ראיון בתוכנית של ספי עובדיה ויניר קוזין בגל"צ כי בניגוד לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו, המדיניות שלו היא שיהודים יכולים להתפלל בהר הבית. לדבריו, "אם הייתי אומר שלמוסלמים אסור להתפלל - הייתם הורגים אותי".

הוא ציין גם כי אין אפליה בין יהודים למוסלמים, ולכן גם מוסלמים יכולים להתפלל בכל מקום - גם ברחבת הכותל. כשנשאל האם היה מורה לשוטר למנוע ממוסלמי שהיה מגיע עם מחצלת לרחבת הכותל ומתפלל שם - השיב בן גביר: "בוודאי שלא. כולם היו אומרים שזו גזענות, אבל המוסלמים לא מכירים בקדושת הכותל". בן גביר אמר גם כי "אם הייתי יכול לעשות מה שאני רוצה - גם היה מוקם בית כנסת בהר הבית". מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברי בן גביר: "אין שום שינוי בסטטוס-קוו בהר הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully