וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסו לחסל צעיר מערערה - לעיני בתו בת השנתיים

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 18:50

בסרטון שהגיע לידי וואלה שני הנאשמים נראים נוסעים ברכבם עד שהם מזהים את קורבנם. כשהם נעצרים, הקורבן יורד מרכבו ומנסה להגן על בתו בת השנתיים, בעוד שאחד מהחשודים מנסה לירות בו. לאחר מכן, נכנס האב אל המכולת כדי להגן על עצמו, בעוד הירי לעברו נמשך. צפו בתיעוד

לאור יום: תושבי ערערה ניסו לחסל צעיר לעיני בתו.26 באוגוסט 2024/לפי סעיף 27א

שני תושבי ערערה הואשמו בניסיון חיסול של תושב היישוב עקב סכסוך בין משפחות. בתיעוד שהגיע לידי וואלה שני הנאשמים נראים נוסעים ברכבם שעד שהם מזהים את קורבנם. כשהם נעצרים, הקורבן יורד מרכבו ומנסה להגן על ביתו בת השנתיים - בעוד שאחד מהחשודים מנסה לירות בו. לאחר מכן, נכנס האב אל המכולת כדי להגן על עצמו, בעוד שהירי לעברו נמשך.

שוטרי תחנת ערערה בנגב בפיקודו של סגן ניצב ברוך הוניג, שחקרו את התיק, הגיעו לשני היורים. כתב האישום נגדם הוגש בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ומייחס להם עבירות של חבלה בכוונת מחמירות, ירי מנשק חם באזור מגורים ונשיאת נשק .

לאור יום: תושבי ערערה ניסו לחסל צעיר לעיני בתו.26 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לאור יום: תושבי ערערה ניסו לחסל צעיר לעיני בתו.26 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כשבוע, רכב התפוצץ ברחוב שלום עליכם באשקלון. שוטרים שהגיעו למקום ערכו סריקות, איתרו 2 צעירים בשנות ה-20, שככל הנראה היו בתוך הרכב או בקרבתו, וכתוצאה מכך נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים ברזילי.

צוות של לוחמי אש הגיעו לזירת האירוע. מפקד המשמרת רב רשף חן בלפר מסר: "ההודעה הראשונית שקיבלנו היא שריפת רכב כתוצאה מפיצוץ, הנחתי את הלוחמים לעבוד בזהירות בשל חשד לפלילים, ובנחישות לכיבוי הדליקה במהירות האפשרית. עם סיום פעולות הכיבוי, המשטרה והגורמים הרלוונטים המשיכו לטפל באירוע".

מתחקור ראשוני, שני הצעירים תושבי העיר, מזוהים עם הכנופיה הגרוזנית. עוד עלה החשד כי האירוע הינו על רקע סכסוך פלילי בין עבריינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully