וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט נשרפו בעצמם: שני צעירים נעצרו בחשד שהציתו מסעדה מוכרת בתל אביב

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 13:29

במצלמות האבטחה נראים הצעירים מתהלכים במסעדה ומפזרים דלק, כשלפתע פטריית אש גדולה התפוצצה וכמעט גרמה לשריפתם. השוטרים הצליחו לאתר את החשודים כשהם רעולי פנים ונודפי ריח דלק. הפרקליטות תגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים | צפו בתיעוד

*תיעוד: הציתו מסעדה מוכרת בת"א, כמעט נשרפו ונעצרו על ידי השוטרים/דוברות משטרת ישראל

שני צעירים נעצרו בחשד שהציתו מסעדה מוכרת ברחוב בן צבי בתל אביב. שוטרי תחנת יפו שהוזעקו למקום הצליחו לאתר את שני החשודים כשהם רעולי פנים, ונודף מהם ריח של דלק. החשודים, תושבי בת ים בני 23 ו-16, הובאו לחקירה במשטרת יפו. בסיומה של החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשודים, פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שני) הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

בתיעוד של השריפה נראים החשודים מתהלכים במסעדה ומפזרים דלק, לאחר ששברו את דלת הכניסה. לאחר שסיימו לשפוך את הדלק ברחבי המקום, לקח אחד החשודים מצית והדליק את שביל הדלק שיצר - כשלפתע פטריית אש גדולה כיסתה את המסעדה וכמעט גרמה לשריפת החשודים בתוך החנות.

*תיעוד: הציתו מסעדה מוכרת בת"א, כמעט נשרפו ונעצרו על ידי השוטרים. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
תיעוד מרגעי הצתת המסעדה המוכרת בתל אביב/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

אמש דווח כי שני כלי רכב הוצתו מול בית הכנסת "רינת ירושלים" בשכונה ה' בבאר שבע. בתיעוד מצלמות האבטחה של בית הכנסת ניתן לראות שני רעולי פנים שמציתים את כלי הרכב - ונמלטים מהזירה. המשטרה פתחה בחקירה, אולם תושבי השכונה השלווה בדרך כלל נותרו מפוחדים. "זה מלחיץ מאוד", אמרה דיירת שגרה עם משפחתה צמוד לבית הכנסת, "אני לא יודעת מה עושים בנידון, אבל אני לא רואה שינוי".

במשטרה אמרו כי מדובר בחשד להצתת רכב אחד, כשהרכב השני ניזוק מההצתה שלו. "עם קבלת הדיווח אודות האירוע, כוחות משטרה וכבאות והצלה הגיעו למקום ופתחו בחקירה במטרה לאתר חשודים מעורבים ולבצע את מעצרם", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully