וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת דובר צה"ל: "בניגוד למה שחיזבאללה טוען - לא נפגעו בסיסי צה"ל"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 23:44

תת אלוף דניאל הגרי מסר כי ארגון הטרור "ניסה לפגוע קשות בצפון ובמרכז - ונתקל ביד ברזל". בתוך כך, הוסיף כי הצבא מחויב למטרת המלחמה שהיא השבת החטופים, וכי רוב הרקטות ששוגרו מלבנון יורטו או נפלו בשטחים פתוחים

בניגוד למה שחיזבאללה טוען- לא נפגעו בסיסי צה"ל/דובר צה"ל

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי מסר הערב (ראשון) הצהרה לתקשורת, לאחר מכת המנע שביצע צה"ל נגד חיזבאללה מוקדם יותר היום. הדברים נמסרים לאחר נאומו של מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שטען כי הארגון עמד במטרותיו ושיגר 340 רקטות אל עבר יעדים צבאיים בישראל.

הגרי אמר כי "עקבנו אחרי חיזבאללה במשך שבועות. ברגע שזיהינו כוונה להוציא לפעול את המתקפה - סיכלנו את מרביתה". חיזבאללה נתקע ביד ברזל. חיל האוויר תקף עם מאה מטוסי קרב מאות מטרות. שישה מחבלים חוסלו בתקיפות, ייתכן שנגלה עוד בימים הקרובים"

"מתוך היעדים שהותקפו כ-90 מטרות היו רקטות לטווח קצר שכוונו לצפון הארץ. רוב הרקטות יורטו או נפלו בשטחים פתוחים. בניגוד לטענות חיזבאללה לא היו פגיעות של בסיסי צה"ל - לא בצפון ולא במרכז. כתוצאה מיירוט במתקפה נפצע באורח אנוש סמ"ר דוד משה בן שטרית, ולאחר מכן מת מפצעיו. יהי זכרו ברוך. האירוע מתוחקר, משתתפים בצער המשפחה".

תקיפות צה״ל בדרום לבנון. דובר צה"ל
"ברגע שזיהינו כוונה להוציא לפעול את המתקפה - סיכלנו את מרביתה". גרפיקה של תקיפות צה"ל בלבנון/דובר צה"ל
אילוסטרציה בנושא תקיפות צה״ל בדרום לבנון/דובר צה"ל

עוד הוסיף כי "הערב, נחת בישראל הגנרל בראון, והוא עתיד להיפגש עם הרמטכ"ל ומפקדים נוספים. אנחנו מקיים איתם הערכת מצב. במוכנות גבוהה בכל הזירות".

"בשעה זו אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. מבקשים לשמור על ההנחיות הקיימות כפי שעשיתם היום. אנו נמשיך לעדכן אתכם בכל שינוי באופן מיידי. פועלים באחריות אל מול מטרות המלחמה. המשימה החשובה ביותר - להגן על אזרחי ישראל. התקווה של סינוואר לגרור את המזרח התיכון למלחמה כוללת לא קרה. נפגע בתשתיות הטרור שלו בכל רחבי הרצועה", אמר הגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully