וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ל אביתר עטואר וסמ"ר עמית צדיקוב מובאים למנוחות

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 20:29

הסתיימו הלוויותיהם של רס"ל אביתר עטואר, בן 24 מראש העין ושל עמית צדיקוב, בן 20 במבית דגן. "הלב מדמם, כואב ולא מעכל."

קויק: חטיבת הצנחנים בחאן יונס/דובר צה"ל

הלוויתו של רס"ל (מיל') אביתר עטואר, בן 24 מראש העין, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16) הסתיימה מוקדם יותר היום (ראשון). עטואר נפל בקרב במרכז רצועת עזה. באירוע בו ארבעה לוחמים מחטיבתו נפצעו באורח קשה, ושלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני.

חלל צה"ל רס"ל (במיל') אביתר עטואר. דובר צה"ל
חלל צה"ל אביתר עטואר/דובר צה"ל
סמ"ר עמית צדיקוב. דובר צה"ל
החלל ה-700 במלחמת חרבות ברזל, סמ"ר עמית צדיקוב/דובר צה"ל

סמ"ר עמית צדיקוב, בן 20 מבית דגן, נפל בלחימה בדרום הרצועה. צדיקוב לחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים - והוא החלל ה-700 במלחמת חרבות ברזל.

בת דודתו של עמית, ירין צדיקוב כהן ספדה לבן דודה. "עמית צדיקוב, בן דוד שלי היקר, הלב מדמם, כואב ולא מעכל. לא סתם אומרים שאלוהים רוצה לידו את הטובים ביותר, ואתה הטוב ביותר. גיבור של כולנו", כך פרסמה בפייסבוק.

עמית היה בוגר כפר הנוער מקוה ישראל. בהודעת בית הספר נמסר: "קהילת מקוה ישראל מרכינה את ראשה היום על לכתו בטרם עת של אחד מטובי בניה, סמ"ר עמית צדיקוב ז"ל, בזמן שעשה ככל שביכולתו בשירותו הצבאי על מנת להגן על משפחתו ועל המדינה בקרב בחאן יונס, והפך לחלל ה-700 בלחימה שנכפתה עלינו."

עוד אמרו "עמית היה תושב מועצת בית דגן, לוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, בוגר של מקוה ישראל המדור הכללי, ופשוט אדם יקר ואוהב. תמיד נזכור את החיוך שלך. יהי זכרו ברוך, ושתהא נשמתו צרורה בצרור החיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully