וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב עכו שביתו נפגע במתקפת חיזבאללה: "אשתי לקחה את הבנות למרחב המוגן - מתוך תחושת בטן"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 13:09

עמי סעדה, תושב עכו שביתו נפגע הבוקר מטיל ששיגר חיזבאללה מלבנון, התראיין לרדיו 104.5FM. "הבית עצמו כרגע לא מיועד למגורים, אין חלונות, התקרה בסלון נפלה לגמרי", סיפר על הנזקים הקשים, "מי נותן לי ולבנות שלי מענה?"

בווידאו:שיגור מטחים לעבר ישראל, 25 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"אשתי הייתה בחדר שינה למעלה עם הבנות ומתוך תחושת בטן שלה העירה אותן דקה לפני האזעקה ולקחה אותם למרחב המוגן" - כך מספר עמי סעדה, תושב עכו שביתו נפגע הבוקר (ראשון) מטיל ששיגר חיזבאללה מלבנון. בשיחה עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM, סעדה סיפר על הפגיעה והנזקים.

"הבית עצמו כרגע לא מיועד למגורים, אין חלונות, התקרה בסלון נפלה לגמרי. המרחב המוגן שלנו הוא ארון נעליים שהוא פיר מבוטן ותוך כדי שהן יושבות בפנים הן שמעו את כל הבית עף להם, אני בדיוק יצאתי לעבודה בבוקר והתנהלתי איתן בשיחות ואז היא אמרה לי לחזור הביתה דחוף, תתארי לעצמך אותי בעשר דקות נסיעה חזרה הביתה מהקריות לכיוון הבית כשאשתי איתי בטלפון, מודים כל רגע על הנס שקרה לנו בבית, כל התקרה של הממד רסיסים"

סעדה הוסיף: "אין לי בית כרגע שמיועד למגורים, מי נותן לי מענה לזה? מי נותן לבנות שלי מענה? לפחדים ולצרכים שלהן?, ראש העיר עמיחי בן שלוש בשעה שש וחצי בבוקר כבר היה בבית שלי, הוא עד עכשיו פה הוא לא יוצא מהבית"

נזקים בעכו לאחר ירי חיזבאללה , 25 באוגוסט 2024. רויטרס
נזקים בעכו לאחר ירי חיזבאללה , 25 באוגוסט 2024/רויטרס
נזקים בעכו לאחר ירי חיזבאללה , 25 באוגוסט 2024. רויטרס
נזקים בעכו לאחר ירי חיזבאללה , 25 באוגוסט 2024/רויטרס

במהלך מתקפת המנע שאירעה הבוקר נגד חיזבאללה בלבנון, צה"ל פגע באלפי פריטים (רקטות, כטב"מים רחפנים וכו'). בשלב זה אין אימות שחיזבאללה התכוון לפגוע בת"א, כפי שדווח מוקדם יותר היום בניו יורק טיימס, ובצה"ל אומרים שחלק מהאיומים כוונו למרכז. כמו כן, גורמים בצבא טוענים כי ארגון הטרור הופתע מהתגובה הישראלית, בה לקחו חלק יותר מ-100 מטוסים ונפגעו אלפי כני שיגור לאזור הצפון. האיום שסוכל: יורטו כטב"מים שיכלו להגיע לגוש דן.

כאמור, גורם מודיעין מערבי אמר הבוקר לעיתון הניו יורק טיימס האמריקני כי בתקיפה המקדימה שביצע צה"ל בלבנון הושמדו משגרים של חיזבאללה, שכיוונו לירות לעבר תל אביב בשעה 5:00. לפי הדיווח, כל המשגרים הושמדו וישראל מצפה לתגובה קשה מצד חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully