וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ל במיל' ניתאי מיטודי הובא למנוחות: "לוחם אמיץ, הראשון לכל משימה"

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 11:32

מיטודי נפל בסוף השבוע יחד עם לוחם נוסף, כשהשניים נכנסו למבנה שלידו הוטמן מטען חבלה, שהופעל מרחוב על ידי מצלמה. היום, הוא נטמן בבית העלמין באשקלון. "חבריך ומפקדיך מספרים שאת הקסם ושמחת החיים המדבקת שלך אי אפשר היה לפספס, היית עמוד התווך של הצוות"

הלוויתו של ניתאי מטודי/אבי רוקח

רס"ל במיל' ניתאי מיטודי, שנהרג במהלך סוף השבוע בפעילות מבצעית בבניין בשכונת זייתון שבמרכז הרצועה, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין באשקלון. מיטודי, בן 23 מאשקלון, הוא בנה של כוכבת האח הגדול השנה שעברה לרה מטודי. על פי הצהרת דובר צה"ל, מיטודי נפל יחד עם רס"ל במיל' דניל פצ'ניוק כשהשניים נכנסו למבנה שלידו הוטמן מטען חבלה, שהופעל מרחוב על ידי מצלמה.

סא"ל אסף יוסי חלמיש ספד לו: "אחד מטובי הבנים שנפל כשלחם על הגנת העם והארץ. התגייסת לשירות משמעותית בתחושת שליחות למדינה והמשכת בשירות מילואים, חבריך ומפקדיך מספרים שאת הקסם ושמחת החיים המדבקת שלך אי אפשר היה לפספס, ההומור והחיוך הכובש על פניך. היית לוחם אמיץ ומוביל והיית עמוד התווך של הצוות. בלטת בצניעותך, הכריזמה והשנינות שאופיינית לך. היית הראשון לכל משימה".

הלוויתו של ניתאי מטודי בבית העלמין אשקלון, 25 באוגוסט 2024. אבי רוקח
הלוויתו של ניתאי מטודי בבית העלמין אשקלון, 25 באוגוסט 2024/אבי רוקח
הלוויתו של ניתאי מטודי בבית העלמין אשקלון, 25 באוגוסט 2024. אבי רוקח
הלוויתו של ניתאי מטודי בבית העלמין אשקלון, 25 באוגוסט 2024/אבי רוקח

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ספד: "ילד מוכשר, חכם וטוב לב שגדל להיות מעורר השראה דמות למופת ולחיקוי ומלך הארץ, ברגע שניתאי שמע על המלחמה הוא קטע את הטיול הגדול וחזר לארץ, הצטרף לשורות לצבא ונלחם, נלחם עד טיפת דמו האחרונה, והוא רק בן 23, צעיר לנצח ברגע אחד ארור הכל נעצר, כולו נדם חיוכו קפא. חלומות התפוגגו ונמוגו והחיים נגדעו. אבל את המורשת שהותיר אחריו ניתאי אף אחד לא יוכל לקחת. מורשת של אהבת המולדת, כבוד האדם נתינה ועשיית הטוב".

אחותו שי סיפרה עליו: "ניתאי, אחי הגדול, האור של הבית, החיוך של הבית אני כותבת לך את המכתב ומסרבת להאמין. ילד שהיה לו הכל, הצחוק הכי יפה, החיוך הכי יפה, השיער הכי יפה וחוש הומור הכי שנון שיש. קודם כל תודה, תודה על 21 שנים שנפלה בחלקי הזכות להיות אחותך הקטנה, תודה על כל אותם הרגעים שהיית שם בשבילי. תודה על הצחוקים עד כאב הבטן, תודה על המכות שהיינו הולכים אני אתה וניב עד שהייתי נכנעת. תודה על הסבלנות ועל העצות שרק אח גדול יכול לתת".

"ניתאי שלי, אני היום עם ראש מורם גאה להגיד זה אח שלי. האח שנלחם למען המשפחה שלו, למען המדינה שלו שנלחם להחזיר אנשים שהוא אפילו לא הכיר. אבל זה ניתאי, אחי הגדול. תמיד שם את כולם לפניו. אני זוכרת את השיחה האחרונה שלנו, דיברנו על להקים משפחה, על ילדים, אמרת לי שאתה מוכן להיות אבא. שמחתי לשמוע את המילים האלה יוצאות מהפה של אחי הגדול. אח שתמיד היה אומר לי, שי כל החיים לפניך. והנה אני כאן היום ואתה שם, במקום הכי יפה שיש מסתכל עלי מלמעלה ובטח צוחק את הצחוק האדיש והמתחכם שיהיה רק לך אותו, צחוק שהיה גורם לי לאבד עשתונות. אני יודעת שאם היית כאן, היית צועק לכולם תחייכו ותהיו שמחים, אני שמח שנפלה לי הזכות ליפול למען המדינה שלי אבל בשביל זה אני פה ניתאי אחי הגדול".

אביו, ליאור, סיפר על בנו: "ילד פלא שלנו, הופעת לנו ב-13.08.01, ברגע הפכנו להורים מאושרים, לקחתי מהמיילדת שלך עט ורשמתי על הזרוע. נולד לי בן, רצתי החוצה לכניסת בית החולים היה שם עץ, חרטתי עליו באנגלית שלאמא שלך יש בן, עד היום העץ הזה נמצא שם עם התאריך שלך מונצח עליו. עם השנים הבנתי שיש בך תכונות ויכולות מדהימות, הקשבה, הפנמה ויכולת ראיית האחר. תמיד אנשים נמשכו למי שאתה ומה שאתה, בימי ההולדת שלך כשסבא וסבתא היו נותנים לך כסף מתנה, חילקת אותו בין האחים שלך שלא ירגישו אחרת. תמיד דאגת לשים לב לשים את כולם לפניך, ידעת לתת מקום נכון ומדויק לכל אחד ובכל גיל, פשוט היו לך את היכולות האלה, אני עומד פה היום ורואה איך גדלת ופרשת כנפיים איך הפכת להיות מלח הארץ. אני פוגש פה אנשים שעומדים פה לצידך ותסתכל כמה, בדרכך האחרונה. את חלקם אני מכיר ואת חלקם לא, ואני מבין לפי הסיפורים שעשינו איתך עבודה נפלאה ושאתה נשמה קסומה, נפלה לי הזכות להיות אבא שלך".

רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי, מאשקלון, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16), נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בן 23 בנופלו.. דובר צה"ל
רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי, מאשקלון, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16), נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בן 23 בנופלו./דובר צה"ל

"מיטודי זה לא בן-אדם, מיטודי זה מושג ודרך חיים, תודה על הרגעים איתך, תודה על ההזדמנות לרוץ איתך בים. תודה על הפריסטייל שאתה עושה עם הלשון החדה שלך. תודה על שמחה שלך, תודה על האוזן הקשבת", העיד עליו חברו ליחידה. "אל תדאג אחי, אל תדאג אנחנו נצוד אותם אחד אחד את האויבים שלך לא נשאיר אף אחד פה על פני האדמה. אתה היה לך גשר מיוחד לריבונו של עולם, כשאתה יושב על כיסא עם כל הרוגי המלכות ועם האחים ואחיות שלנו, תגיד לקדוש ברוך הוא שיביא כבר גאולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully