וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב שימש כאיש חינוך, דניל עלה לארץ לבד ולניתאי היה חיוך ממיס: פרידה משלושה גיבורים

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 23:03

השלושה נפלו במהלך הלחימה בעזה, רס"ל במיל' פצ'ניוק ורס"ל במיל' מטודי נהרגו ממטען ואורן בקרב עם מחבלים. דניל עלה לארץ לבד מתוך ציונות, רס"ם אורן חינך דורות של נערים, וניתאי מטודי הוא בנה של דיירת האח הגדול לשעבר לרה מטודי - "ילד של החיים"

מנהרה באורך 500 מטרים מושמדת מהאוויר, 24 באוגוסט 2024/דובר צה"ל

שלושת הלוחמים נפלו ב-2 אירועים שונים ברצועה בסוף השבוע האחרון, ועוד שבעה לוחמים נפצעו בדרגות שונות. רס"ל במיל' דניל פצ'ניוק ורס"ל במיל' ניתאי מיטודי נפלו בזמן שהיו בפעילות מבצעית בבניין בשכונת זייתון שבמרכז הרצועה. על פי הצהרת דובר צה"ל, מטען הותמן בחומה בצמוד למבנה אליו הם נכנסו, והופעל מרחוב על ידי מצלמה. רס"ם במיל' יניב יצחק אורן, נהרג במהלך היתקלות מול מחבלים.

רס"ל (במיל') דניל פצ'ניוק, מבת ים, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16), נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בן 26 בנופלו.. דובר צה"ל
"דניל עלה לארץ מתוך ציונות והתגורר כאן לבדו, בעוד משפחתו נמצאת עדיין באוזבקיסטן"/דובר צה"ל

רס"ל במיל' דניל פצ'ניוק, בן 26 מבת ים היה חייל בודד שגר לבדו בבת ים, אימו ואחיו לא גרים בארץ. ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט ספד לו. "העיר בת-ים אבלה על נפילתו של בן העיר, לוחם המילואים רס"ל דניל פצ'ניוק, שנפל בקרב ברצועת עזה".

"דניל עלה לארץ מתוך ציונות והתגורר כאן לבדו, בעוד משפחתו נמצאת עדיין באוזבקיסטן. הוא שירת כחייל בודד והמשיך גם בשירות המילואים לתת הכל כדי להגן על המולדת. כולנו מצדיעים לגבורתו, ושולחים חיבוק גדול למשפחתו ולחבריו".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ניתאי מטודי ז"ל. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ראינו איך מילד מקסים ומלא חן, הוא צמח לעלם עם העיניים הטובות ונשמה ענקית"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

רס"ל במיל' ניתאי מיטודי, בן 23 מאשקלון, הוא בנה של כוכבת האח הגדול השנה שעברה לרה מטודי. לירון ויצמן וגיא זוארץ, מנחי האח הגדול, ספדו לו הערב בשידור חי. "אנחנו פותחים הערב את התכנית בלב כבד, אחרי שהערב הותר לפרסום ששלושה לוחמים נהרגו בקרבות בעזה, ביניהם ניתאי מטודי, בנה של לרה מטודי, הדיירת האהובה שלנו מהעונה הקודמת. אנחנו כואבים איתך, לרה, אנחנו מחבקים אותך מכאן, אנחנו משתתפים בצערך הגדול בערב הזה".

גם מבית הספר בו למד מטודי הספידו אותו הערב. "התלמיד המקסים והמיוחד שלנו. ניתאי למד בבית ספר לאומנויות באשקלון. בית ספר רב גילי, מכיתה א' ועד יב'. שתי עשרה שנה ביחד, כמו משפחה אחת גדולה. ראינו איך מילד מקסים ומלא חן, הוא צמח לעלם עם העיניים הטובות, החיוך השרמנטי הממיס והנשמה הענקית.

"את ניתאי לימדתי מכיתה א' עד כיתה ה', בכיתה ז' שוב נפגשנו להפקת מסיבת שורשים. בין לבין נפגשנו על שבילי בית הספר ולא קרה שהוא יחלוף בלי לומר שלום, וחיבוק עם החיוך המיוחד שלו. אהבתי את הילד הזה באופן מיוחד. נשבר הלב, בלתי נתפס. ניתאי הוא ילד של החיים, שהקרין תמיד אופטימיות וחיוך, אז למה. ניתאי אהוב, נוח על משכבך בשלום".

רס"ם (במיל') יניב יצחק אורן, מעין גדי, לוחם בגדוד 8119, חטיבת 'ירושלים' (16), נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בן 35 בנופלו.. דובר צה"ל
"במשך כעשור הדריך ליווה וחינך בני נוער בפנימית עין גדי, הותיר אחריו משפחה ובת זוג"/דובר צה"ל

רס"ם במיל' יניב יצחק אורן, בן 35, מעין גדי, נפל בסמוך לשכונת זייתון, בקרב מול מחבלים. הקיבוץ שלו ספד לו: "יניב היה איש חינוך בדרכו ובמהותו ובמשך כעשור הדריך ליווה וחינך בני נוער בפנימית עין גדי. איש אהוב ויקר שהיה חלק מהנוף הקיבוצי והעשייה החברתית קהילתית. יניב הניח אחרי משפחה, בת זוג וקיבוץ שלם המום וכואב".

גם בתנועה הקיבוצית כתבה לזכרו: "יניב היה איש חינוך ושותף אמת של אגף החינוך התנועתי לאורך שנים - מנהל הפנימיה בעין גדי, כמלווה קומונה, כמנחה תכנית העשרה לשינשינים וכמובן בתפקידיו במפעלי התנועה השונים. יניב, לוחם בגדוד 8119, נפל על הגנת המדינה במבצע חטיבתי, ולצידו לוחמי גדס"ר, רס"ל במיל' דניאל פצ'ניוק מבת ים ורס"ל במיל' ניתאי מיטודי מאשקלון. התנועה הקיבוצית ואגף החינוך משתתפים באבלם הכבד של בני המשפחה והחברים מעין גדי בשעתם הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully