וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 10 נהרגה מפגיעת רכב בקריית אונו

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 22:04

הילדה נפגעה מרכב ברחוב ירמיהו בעיר, ככל הנראה על ידי נהגת שלא עצרה במעבר חצייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א בצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נקבע מותה.

זירת תאונת דרכים סמוך לקריית מוצקין/מד"א

ילדה בת 10 נהרגה הערב (שבת) מפגיעת רכב בקריית אונו. בעקבות הפגיעה נפצעה הילדה באורח אנוש, וחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר, תוך כדי פעולות החייאה. מותה נקבע בבית החולים.

זירת התאונה הקטלנית בקריית אונו, 24 באוגוסט 2024. דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה הקטלנית בקריית אונו, 24 באוגוסט 2024/דוברות משטרת ישראל

חובשי רפואת חירום במד"א שמעון משלי ומאיר שליו סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת במרכז הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהיא נפגעה מרכב. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש". מהמשטרה נמסר כעבור זמן מה על מותה. שוטרי תחנת מסובים ובוחני התנועה של מחוז ת"א הגיעו למקום ופתחו בחקירה. ככל הנראה נפגעה הילדה על ידי נהגת שלא עצרה בעת שהילדה חצתה את הכביש במעבר חצייה.

כעבור זמן קצר נמסר שגבר בן 22 נפצע קשה בהתהפכות טרקטורון ליד אלון הגליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במסוק לבית החולים רמב"ם. חובש בכיר במד"א שוורץ רן סיפר: "קיבלנו קריאה על רוכב טרקטורון שהתהפך בעומק השטח. מיד יצאנו למקום עם רכב היונימוג שנועד לנסוע בתנאי שטח קשים. ראינו את הרוכב שוכב בסמוך לטרקטורון כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי בשיתוף כוח רפואה של צה"ל והעלנו אותו למסוק שפינה אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully