וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה שנויה במחלוקת: מפגינים נגד הממשלה זרקו עגבניות על תמונת השרים והנשיא

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 10:13

בפארק המסילה בתל אביב הניחו ארגזים של עגבניות מול צילום של הממשלה, והעוברים והשבים תועדו זורקים אותן על המיצג. התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא - כאלו שתמכו בנושא ומצאו אותו משעשע, וכאלה שנחרדו מהמפגן האלים: "שלא יתפלאו שאחר כך דורכים על תמונות בג"ץ"

תמונת הממשלה עליה מפגינים זרקו עגבניות בפארק המסילה בתל אביב 22 באוגוסט 2024/אורי סלע

בפארק המסילה בתל אביב אמש (חמישי) הונח ארגז עגבניות אל מול תמונה של ממשלת ישראל. העוברים והשבים תועדו כשהם זורקים על המיצג את הירק, אל מול המון משועשע. לאחר שהצילום הופץ ברשתות החברתיות היו כאלה שמצאו את המפגן מצחיק וקליל, אך גם כאלה שטענו כי מדובר בדרך אלימה ולא נאותה להפגין כנגד הממשלה המכהנת.

"אני גם בעד להעיף את כולם בממשלה הזאת..אבל מה השלב הבא של ההתנהגות הזאת? דריכה על תמונות שלהם כמו 'חברינו' בטהרן? בכל יום שעובר אנחנו נהיים יותר ויותר כמו אויבינו..כמה עצוב", כתב אחד הטוקבקיסים ברשת X. כותב נוסף מסר כי "אחר כך אל תתפלאו שדורכים על תמונות של שופטי בג"ץ". עוד נכתב כי "לא אוהד של הממשלה, אבל זו התנהגות ברברית שלא מקדמת שום דבר ואף אחד".

מנגד, היו שדווקא תמכו באירוע ומסרו כי מדובר בהלצה שלא פוגעת באיש, ואף קראו למעשה
"גאוני" ו-"ענק". אחד מהטוקבקיסטים כתב כי המעשה "ראוי בהחלט. אם לחברי הממשלה הייתה איזושהי תחושת אחריות, הם היו מגיעים לציבור כדי שיצעקו עליהם. לפעמים, התפקיד שלך זה לעמוד שם ושיצעקו עליך. אם אפילו את זה אתה לא מסוגל לעשות, אל תתפלא שזורקים עגבניות על התמונה שלך".

תמונת הממשלה עליה מפגינים זרקו עגבניות בפארק המסילה בתל אביב

22 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אם לחברי הממשלה הייתה איזושהי תחושת אחריות, הם היו מגיעים לציבור כדי שיצעקו עליהם". מיצג הממשלה בפארק המסילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתוך כך, רבים מצאו בתופעה נזק סביבתי, ומעל הכל טענו כי מדובר בבזבוז של אוכל, שהיה יכול לשרת אנשים הזקוקים לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully