וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: בן גביר מבצע מעשים חסרי אחריות המסכנים את ביטחון ישראל ויוצרים פילוג בעם

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 10:32

דבריו נאמרו לאחר שפורסם כי השר לביטחון לאומי דרש לפטר את ראש שב"כ ומסר כי הוא זה שאחראי ל-7 באוקטובר. גורם שנכח במקום ציין כי השר בסופו של דבר נטש את הישיבה ברקע דרישתו להפר את הסטטוס קוו בהר הבית. בן גביר השיב: במקום לתקוף אותי בטוויטר תתקוף את חיזבאללה

עימות בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לקבוצת מפגינים בתחנת דלק בצפון/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שר הביטחון יואב גלנט כתב היום (שישי) בחשבון ה-X שלו כי "מול המעשים חסרי האחריות של השר בן גביר המסכנים את הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויוצרים פילוג פנימי בעם, ראש שירות הביטחון הכללי ואנשיו מבצעים את תפקידם ומתריעים מפני ההשלכות החמורות של מעשים אלו".

בן גביר הגיב לדברי שר הביטחון וכתב בחשבון ה-X שלו כי "הבטחת להחזיר את לבנון לתקופת האבן, בינתיים אתה מחזיר את הצפון לתקופת האבן. במקום לתקוף אותי בטוויטר, תתחיל לתקוף את החיזבאללה בלבנון".

הדברים מגיעים לאחר שפורסם אמש כי השר לביטחון לאומי דרש את פיטורי ראש שב"כ רונן בר ונטש את ישיבת הקבינט. ראש הממשלה והשרים הגנו על בר, אך בן גביר טען שבר אחראי לכשל ב-7 באוקטובר ותקף את מכתבו של בר בעניין תפילת יהודים בהר הבית. עוד נמסר כי השר בן גביר נטש את הדיון תוך שהוא מותח ביקורת על ראש השב"כ הקונספציה ו-"המשך התקפלות וההתרפסות".

לעומת זאת, גורם שנכח בדיון הקבינט המדיני-ביטחוני אמר השר עזב את ישיבת הקבינט על רקע דרישתו להפר את הסטטוס-קוו הקיים בהר הבית, ולא בשל קריאתו לפיטורי ראש השב"כ.

יואב גלנט, איתמר בן גביר. פלאש 90 -יונתן זינדל, לשכת העיתונאות הממשלתית, עיבוד תמונה
"ראש שירות הביטחון הכללי ואנשיו מבצעים את תפקידם ומתריעים מפני ההשלכות החמורות". גלנט ובן גביר/עיבוד תמונה, פלאש 90 -יונתן זינדל, לשכת העיתונאות הממשלתית

במכתב שפורסם ב-N12 בר הזהיר את ראש הממשלה ושר הביטחון מהפשיעה הלאומנית מצד יהודים. בתוך כך, כתב כי ""מנהיגי התופעה מבקשים להביא את המערכת לאובדן שליטה. הנזק למדינת ישראל הוא בל יתואר", והוסיף כי "כותב לכם מכתב זה בכאב, בחשש גדול, כיהודי, כישראלי וכאיש ביטחון, על התופעה המתגברת של הטרור היהודי מ'נוער הגבעות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully