וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר דרש את פיטורי רונן בר ונטש את הקבינט

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 3:05

השר לביטחון לאומי מתח ביקורת חריפה על ראש שב"כ וטען כי הוא אחראי לכישלון שהוביל ל-7 באוקטובר, ותקף את המכתב ששלח לראש הממשלה ושר הביטחון נגד "הטרור היהודי". לאחר שנתניהו ושרי הקבינט הגנו על בר, בן גביר נטש את הדיון

מפגינים בעימות מילולי עם השר לביטחון פנים איתמר בן גביר בעת ששהה במושב כחל בצפון, 19 באוגוסט 2024/ללא קרדיט

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דרש היום (חמישי) את פיטורי רונן בר ונטש את הקבינט. ראש הממשלה והשרים הגנו על בר, אך בן גביר טען שבר אחראי לכשל ב-7 באוקטובר ותקף את מכתבו של בר בעניין תפילת יהודים בהר הבית. עוד נמסר כי השר בן גביר נטש את הדיון תוך שהוא מותח ביקורת על ראש השב"כ הקונספציה ו-"המשך התקפלות וההתרפסות".

לעומת זאת, גורם שנכח בדיון הקבינט המדיני-ביטחוני אמר הלילה השר בן-גביר נטש את ישיבת הקבינט על רקע דרישתו להפר את הסטטוס-קוו הקיים בהר הבית, ולא בשל קריאתו לפיטורי ראש השב"כ.

איתמר בן גביר, רונן בר. חיים גולדברג, יונתן זינדל, יונתן שאול/פלאש 90, עיבוד תמונה
איתמר בן גביר, רונן בר/עיבוד תמונה, חיים גולדברג, יונתן זינדל, יונתן שאול/פלאש 90

במכתב שפורסם ב-N12 בר הזהיר את ראש הממשלה ושר הביטחון מהפשיעה הלאומנית מצד יהודים. בתוך כך, כתב כי ""מנהיגי התופעה מבקשים להביא את המערכת לאובדן שליטה. הנזק למדינת ישראל הוא בל יתואר", והוסיף כי "כותב לכם מכתב זה בכאב, בחשש גדול, כיהודי, כישראלי וכאיש ביטחון, על התופעה המתגברת של הטרור היהודי מ'נוער הגבעות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully