וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני בעדות מפורטת על השבי: "כל לילה נרדמתי וחשבתי שהוא יהיה האחרון בחיי"

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 20:30

ארגמני סיפרה שנמנעה ממנה גישה למים, וכדי לשרוד היא תרגלה שיטת מיינדפולנס שבה נזכרה בחוויות הצלילה שלה מישראל. "איבדתי המון משקל, שתינו פחות מחצי ליטר מים ביום, לעיתים היו ימים שלא שתינו כלל"

הלוויתה של ליאורה ארגמני/אבי רוקח וכאן 11

"כל לילה נרדמתי וחשבתי, זה עשוי להיות הלילה האחרון בחיי": נועה ארגמני סיפרה על ימיה בשבי לנציגים בפסגת ה-G7 בטוקיו - כך על פי דיווח סוכנות הידיעות AFP. ארגמני סיפרה שנמנעה ממנה גישה למים, וכדי לשרוד היא תרגלה שיטת מיינדפולנס שבה נזכרה בחוויות הצלילה שלה מישראל.

"איבדתי המון משקל, שתינו פחות מחצי ליטר מים ביום, לעיתים היו ימים שלא שתינו כלל", הוסיפה ארגמני. "זיכרונות מהצלילה, ודברים אחרים שאהבתי לעשות בזמני החופשי לפני השבי, עזרו לי לחשוב שאם היום אני בסדר, אני לא צריכה לדאוג מהעתיד".

"עד הרגע ששוחררתי, לא האמנתי שאני עדיין שורדת את זה", היא סיפרה.

נועה ארגמני. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים,
נועה ארגמני/מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

"זה נס שאני כאן. זה נס כי שרדתי את ה-7 באוקטובר, ושרדתי את ההפצצות בעזה, ושרדתי גם את החילוץ", ציינה ארגמני.

ארגמני, יחד עם החטופים שלומי זיו, אלמוג מאיר ז'אן ואנדרי קוזלוב חולצו בעודם בחיים במבצע במחנה הפליטים נוציראת שבמרכז הרצועה. המבצע, שתוכנן שבועות לפני כן, לווה באש כבדה מהאוויר, מהים והיבשה, כשבמקביל הפלסטינים דיווח על פצועים והרוגים רבים באזור מחנה הפליטים. כמו כן דווח על מבנים שקרסו ועל מטוסי ומסוקי קרב רבים שפועלים באוויר. במבצע נפצע באורח קשה לוחם ימ"מ.

מדובר במבצע שהתרחש באופן חריג לאור יום, כשפקודת היציאה לדרך ניתנה בשעה 11:00 בבוקר. ארבעת החטופים חולצו משני מוקדים שונים במחנה הפליטים שבמרכז הרצועה. מפקד חיל האוויר, הרמטכ"ל ניתרו את מהלך המבצע מהבור בקריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully