וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאללה יקח את נשמתם": המשטרה והשב"כ עצרו רופא בסורוקה שנשבע אמונים לדאע"ש

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 12:09

המתמחה התעניין זמן רב בתכני דאע"ש, ואחרי תחילת המלחמה הביע עמדות תומכות בחמאס וייחל למותם של חיילים בעודם שוההים בבית החולים שעבד בו. המתמחה צרך תכני דאע"ש ברשת ואף נשבע אמונים לארגון

בווידאו: נעצר המחבל מהפיגוע הכפול בירושלים/מערכת וואלה!

הותר לפרסום היום (חמישי) כי המשטרה ושב"כ עצרו רופא מתמחה במרכז הרפואי סורוקה שנשבע אמונים לדאע"ש. במסגרת פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, נעצר לחקירת שב"כ לפני כחודש אזרח ישראלי, בחשד לפעילות ביטחונית בהשראת המדינה האסלאמית (דאע"ש).

האזרח, מחמד עזאם, בן 34, תושב באר שבע שבמוצאו מנצרת, משמש כרופא מתמחה במרכז הרפואי סורוקה.

במסגרת חקירתו עלה כי הצטרף לארגון הטרור המדינה האסלאמית (דאע"ש) כחבר תוך מתן שבועת אמונים לארגון, זאת בנוסף לצריכה אינטנסיבית של תכני רשת קשים המזוהים עם דאע"ש במשך זמן ממושך.

בהודעת הפרקליטות סיפרו על התעניינות הנאשם בארגון הטרור: "החל משנת 2014 ועד למועד מעצרו, הנאשם התעניין בפעילות ארגון המדינה האסלאמית וצפה בתכנים הנוגעים לפעילות הארגון בזירות השונות בעולם באופן תדיר. במכשירו הנייד של הנאשם נמצאו תכני מדיה רבים הכוללים הוצאות להורג, עריפות ראשים, גופות מרוטשות, וכן תיקייה בשם "ספרי חומרי נפץ" ותיקייה אחרת בשם "הכנת רעלים" עם קבצים כגון "ריצין", "רעל הבשר המקולקל" ועוד."

עוד נמסר: "לאחר 7.10.23 וברקע מלחמת "חרבות ברזל", החליט הנאשם להצטרף לארגון הטרור. במסגרת זו, ביצע הנאשם שבועת אמונים לאבו חפץ אלהאשמי אלקרשי, הח'ליף החדש של הארגון. במקביל לכך, שלח הנאשם לחבריו תיעודים של זוועות ה-7.10, כאשר נימת ההתכתבות שלו הינה נימה של צחוק ושמחה לאידה של מדינת ישראל."

הרופא עבד במרכז גם על רקע המלחמה ובמהלך עבודתו במרכז הרפואי, אליו הגיעו פצועים רבים לאחר הטבח בעוטף, המשיך עזאם בהתבטאויות מסוג זה. "בין היתר, צוין כי בתאריך 11.12.23, עת הגיעו חיילי צה"ל פצועים לבית חולים סורוקה, שוחח הנאשם עם חברו בווצאפ. במסגרת זו, כתב חברו של עזאם כי באלג'זירה אמרו שהגיעו לבית חולים "סורוקה" 27 חיילים פצועים, ועזאם אישר לחברו כי כל יום מגיעים מטוסים ופירט על סוגי הפציעות של חיילים. עזאם ציין אודות מקרה ספציפי של פציעת חייל, ולאחר שחברו כתב לו "שאללה יכבה את האור שלו", השיב לו עזאם בתגובה "חחח אמן"."

בנוסף התגלה כי בתאריך 7.10.23, עת פרצה במפתיע מלחמת "חרבות ברזל", שלח המתמחה לחברו סרטונים של יהודים מסתתרים מפני מחבלי חמאס וכתב "תראה את בני הדודים שלנו מתחבאים בזבל", וכן אמר המשיב "היתה מסיבת סמים, נכנסו אליהם ואספו אותם חחח". לאחר מכן, המשיך לשלוח סרטונים של מחבל חמאס חמוש לצד ישראלית קשישה שנחטפה, לינץ' בחיילים, גופות מרוטשות של חיילים, פשיטות לעוטף והחזקת חטופים, פלסטינים משתלטים על טנקים וג'יפים צבאיים. נימת ההתכתבות העולה הינה של צחוק ושמחה לאידה של מדינת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
בית חולים סורוקה בבאר שבע, 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
עם תיקייה בשם "הכנת רעלים" בנייד. מרכז רפואי סורוקה/ראובן קסטרו

רק אתמול פורסם כי המשטרה פתחה בחקירה נגד הסטודנט מאוניברסיטת בן גוריון ששיתף סרטון הספד לזכרו של איסמעיל הנייה. זאת לאחר הפרסום אתמול בוואלה שבע, ובעקבות פניית "אם תרצו".

כזכור, לפני שבועות בודדים נודע על חיסולו של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס ומי שאחראי על רצח של יהודים רבים וכן הטבח הנוראי בשבעה באוקטובר. הסטודנט, שלומד במחלקה להנדסת נתונים, החליט בסמוך לידיעה על חיסולו של הנייה לשתף סרטון הספד לזכרו. הסרטון נוצר ב-AI, והנייה מקריא בו את "פסוק השהידים", פסוק מהקוראן שבו נכתב: ''אל תחשיבו את הנהרגים למען אללה מתים, אלא הם חיים אצל ריבונם ומקבלים את שכרם".

מדוברות סורוקה נמסר: הנהלת בית החולים רואה בחומרה רבה ומזועזעת מההאשמות. המקרה נחקר ומטופל על ידי רשויות החוק האמונות על הנושא, ואנו סמוכים ובטוחים בטיפולן.

  • עוד באותו נושא:
  • דאע"ש
  • טרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully