וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר "המחשב שלי": העוקץ ממשיך לתפוח למימדי ענק - ובמשטרה לא מפסיקים לקבל תלונות

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 13:04

חקירתו של יניב עמר, שמתנהלים מולו כ-300 תיקים נוספים, מסתעפת, לאחר שעקץ לכאורה קורבנות שנרשמו לאתרי דרושים וקיבלו דרישות תשלום לאחר מכן. "מקבלים תלונות יום-יום, הוא משתמש בשיטה דומה נגד קורבנות חדשים". כעת, במשטרה נזעקים מבקשתו לביטול איסור היציאה מהארץ

השיחה בין בעלי "המחשב שלי" יניב עמר לעו"ד שניסה לגייס כגובה כספים/מערכת וואלה!

תחקיר "המחשב שלי": עוקץ מחפשי/דורשי עבודה שמבצע לכאורה יניב עמר הולך וגדל במימדים יוצאי דופן, בפרקליטות בוחנים בינתיים את החומרים בתיק וזרם התלונות במשטרה לא פוסק.

מפרטים חדשים שהגיעו לידי וואלה על חקירת ההונאה של אתרי הדרושים ועבודות מהבית שהקים יניב עמר, תושב ירושלים, שעקץ לכאורה מהקורבנות שנרשמו לאתרים וקיבלו דרישות תשלום מיד לאחר מכן, עולה כי בידי המשטרה ופרקליטות מחוז ירושלים למעלה מ-300 תיקי חקירה שהתקבלו עד כה החלה החקירה הסמויה, לפני למעלה משנה. מדובר בחקירה מסועפת ומורכבת שמתנהלת בשיתוף הרשות להגנת הצרכן והרשות לחדלות פירעון נגד החשוד יניב עמר -רהב.

על השיהוי במיצוי החקירה טוענים במשטרה כי "החלק הארי של תיקי החקירה הועבר כבר להמשך טיפול פרקליטות מחוז ירושלים והוצמד לפרקליטה, אך בשל כמות אדירה של חומרי החקירה בפרשיה, שכוללת
גם מיצוי ראיות ממחשבים, לימוד חומר החקירה ועיבודו מצריך זמן".

יניב עמר החשוד בפרשת העוקץ שנחשפה בוואלה. ינון שלום יתח
יניב עמר החשוד בפרשת העוקץ שנחשפה בוואלה/ינון שלום יתח

יניב עמר רהב מצידו הגיש בקשה לביטול הצו איסור יציאה מהארץ ובמשטרה חוששים כעת שימשיך במעשיו גם כלפי תושבי חו''ל וישראל בעודו נמצא מעבר לים, "למרות שחקירה של מרבית התיקים בפרשיה הסתיימה, ביחידה החוקרת מתקבלות תלונות חדשות נגד יניב רהב כמעט על בסיס יומי, מהן ניתן ללמוד כי רהב ממשיך לכאורה לבצע עבירות הונאה נגד קרבנות חדשים בשיטה דומה". במשטרה מבהירים בתגובה שהגישו לבית משפט כי "קבלת הבקשה עלולה להוביל ליציאתו לחו"ל לתקופה ממושכת ללא כל פיקוח של המשטרה, דבר שעלול לפגוע באופן משמעותי ביכולת המשטרכ לבצע השלמות חקירה של הפרקליטות ,ככל שיתקבלו ואו לחקור את יניב רהב בגין התלונות החדשות שיתקבלו נגדו".

עוד נטען בתגובת המשטרה כי "בחומר החקירה קיימות אינדיקציות לכך שלרהב ישנם שותפים בחו"ל שמסייעים לו בביצוע מעשי המרמה ולכך שבכוונתו לעבור לתקופה ממושכת לחו"ל ולבצע עבירות הונאה משם בשיטה דומה גם כלפי תושבי חו"ל".

"אין מקום לאפשר למבקש, החשוד בפרשיה כה חמורה ורחבת היקף, לצאת לחו"ל בכל מועד ולכל תקופה שיחפוץ, ללא כל פיקוח של רשויות החוק, וזאת משום שהדבר הן עלול לפגוע בקידום החקירה והן לאפשר למבקש המשך ביצוע עבירות הונאה בשיטה דומה כלפי אנשים נוספים" סיכמו במשטרה את התנגדותם.

מטעמו של עמר נמסר: "אין תגובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully