וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאיבד חמישה מבני משפחתו: אורי אפשטיין יתמודד לראשות מועצה אזורית שער הנגב

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 10:18

תושב כפר עזה כתב כי הוא "שומע על האתגרים העצומים בקרב המשפחות - ולא יכל לעמוד מהצד". אפשטיין כיהן כמנהל העסקי של והמזכיר לשעבר של הקיבוץ. ב-7 באוקטובר איבד את בנו נטע, אימו בלהה, גיסו אופיר ליבשטיין שכיהן כראש המועצה, אחיינו ניצן ליבשטיין וגיסו אורי רוסו

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו הניח אבן פינה ליישוב אופיר ע"ש ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל. באירוע מרגש, יחד עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וראשי המועצות של העוטף, 29 בנובמבר 2023/איתי בית-און /לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ קובי גדעון /לע"מ

אורי אפשטיין, חבר קיבוץ כפר עזה הודיע היום (רביעי) על התמודדותו לראשות מועצה אזורית שער הנגב. אורי הוא המנהל העסקי של והמזכיר לשעבר של הקיבוץ, וב-7 באוקטובר איבד חמישה מבני משפחתו - בנו נטע, אימו בלהה, גיסו אופיר ליבשטיין שכיהן כראש המועצה, אחיינו ניצן ליבשטיין וגיסו אורי רוסו.

"במיוחד בעת הזו, אל מול האתגרים העצומים שלפנינו אני רואה בשליחות הציבורית ערך עליון. איך יראה העתיד שלנו זה באחריותנו, מה שבטוח הוא שאני לא יכול לעמוד מהצד", כתב אורי בהודעה לחברי הקיבוץ ותושבי שער הנגב. "הלוואי ויכולנו לחזור אחורה בזמן לחיים הקודמים שלנו. אבל אני קורא את המפה בעיניים פקוחות. אנחנו חייבים להתחיל במלאכת השיקום וההחלמה הקהילתית. איש לא יעשה את העבודה הזו במקומנו".

אורי אפשטיין, חבר קיבוץ כפר עזה ,מתמודד על ראשות מועצה אזורית שער הנגב. אלעד גוטמן, אתר רשמי
"חייבים להתחיל במלאכת השיקום וההחלמה הקהילתית". אורי אפשטיין/אתר רשמי, אלעד גוטמן

אפשטיין הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במנהל עסקים בשנת 2015 סיים שירות של 25 שנה בצה"ל בשורת תפקידי פיקוד ומטה בכירים באגף המודיעין, ביחידות המ"מ באמ"ן ובמטה הכללי. לאחר אסון השבת השחורה, התגייס אורי להוביל את שיקום כפר עזה. הוא הקים צוותים, הוביל מהלכים מול מקבלי ההחלטות והמדינה, כדי לחזק את הקהילה ולהתחיל את מלאכת השיקום. לאחר 10 חודשים של פעולות שיקום בקיבוצו, ולאור האתגרים העצומים בפניהם ניצבת מועצת שער הנגב כולה, החליט אורי להתמודד לראשות המועצה בבחירות שיתקיימו ב-19 בנובמבר.

"בשבעה באוקטובר החיים של כולנו השתנו", כתב אפשטיין. "איבדנו משפחה וחברים, חברינו נחטפו לעזה, משפחות וקהילות שלמות פונו ועדיין לא חזרו הביתה, כולנו נדרשנו להתמודד עם מציאות בלתי אפשרית. בשבעה באוקטובר איבדתי 5 בני משפחה - עוד באותו יום, בשעה שהייתי בממ"ד, החלטתי לבחור בחיים. כולנו איבדנו המון, אבל גם נשאר לנו המון".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראש הממשלה בנימין נתניהו הניח אבן פינה ליישוב אופיר ע"ש ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין ז"ל. באירוע מרגש, יחד עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וראשי המועצות של העוטף, 29 בנובמבר 2023. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו בהנחת אבן פינה ל"יישוב אופיר" ע"ש ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

"הבנתי שמתוך הכאב הגדול חייבים לרתום יחד את כל הכוחות ולהתחיל את תהליך השיקום והבנייה", הצהיר אפשטיין. "למדתי שהשיקום והריפוי נמצא בידיים שלנו ועד כמה אנחנו חזקים כשאנחנו פועלים בכוחות משותפים. המלחמה טרם הסתיימה והחטופים שלנו טרם שבו הביתה. התבשרו אתמול על חילוץ גופות חברינו ושכנינו מקיבוץ ניר עוז וקיבוץ נירים שנחטפו בחיים לעזה. 109 חטופים עדיין מחוזקים בשבי חמאס. יש עסקה על השולחן ועל ממשלת ישראל לחתום עליה ולהחזיר את כולם הביתה".

אפשטיין הדגיש את הסיבה לרוץ לראשות המועצה, שהיא בעיקר לעמוד מול האתרים הרבים של המשפחות והקהילות. "זו הסיבה שבתוך אי הוודאות הגדולה, אני יוצא היום למסע בחירות לראשות המועצה איש לא יעשה את העבודה במקומנו", כתב. "איך יראה העתיד שלנו זה באחריותנו, אני רואה ושומע יום יום על המצוקות והאתגרים העצומים בקרב המשפחות והקהילות ועל האתגרים והקשיים מולם ניצבת המועצה, לא פעם חסרת אונים ואני לא יכול לעמוד מהצד. אני מרגיש מקרוב את הצורך הדחוף לאחד מחדש את קהילות המועצה, לרתום כוחות חדשים, לבנות אמון, לחבר בין הקהילות ולהניח תוכנית עבודה ורוח חדשה שתאפשר לנו לפעול יחד ולהתחיל לבנות מחדש את שער הנגב. זו המשימה שלי. זו המשימה של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully