וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך לכלא: בית המשפט העליון דחה את ערעורו של הגניקולוג ד"ר אליאס חורי

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 7:00

לאחר שש שנים של הליכים משפטיים, והרשעה שכללה עבירות אינוס, מעשה מגונה והטרדה מינית, ד"ר חורי יכנס לכלא. הוא יתחיל לרצות 6 שנות מאסר בפועל בגין מעשיו באמצע חודש ספטמבר, בנוסף לתשלומי פיצויים בסך של 300 אלף שקלים, לנשים שבהן פגע

בווידאו: 7 שנות מאסר לגינקולוג שביצע עבירות מין במטופלות בקליניקה שלו/יואב איתיאל

הגניקולוג המפורסם מהצפון הולך לכלא. בית המשפט העליון דחה (שלישי) את ערעורו של הגניקולוג ד"ר אליאס חורי, פעם סגן מנהל מחלקה עם ותק של 25 שנה, שאנס, עשה מעשים מגונים והטריד מינית מטופלות במרפאתו הפרטית.

זו התחנה הסופית בהליכים המשפטיים כנגדו, שהחלו לפני שש שנים (בגין אירועים שאחד מהם אירע כבר לפני תשע שנים), מהן כמחצית הזמן בבית המשפט העליון, בערעור על פסק הדין של בית המשפט המחוזי בחיפה, שם הרכב השופטים אבי לוי, ערן קוטון ואיל באומגרט הרשיע אותו פה אחד בביצוע עבירות מין בשתי נשים שפנו אליו לצורך בדיקה גניקולוגית. הרשעתו כללה עבירה של אינוס במרמה של שתי הנשים שהתלוננו כנגדו, וכן עבירות נוספות שבוצעו באחת מהן: שתי עבירות של מעשה מגונה ושלוש עבירות של הטרדה מינית.

גזר דין לד"ר אליאס חורי, סגן מנהל מחלקה בגין אונס והטרדה מינית מטופלות במרפאתו הפרטית בצפון. המחוזי,חיפה 30 באוקטבור 2022. יואב איתיאל
הרשעותיו: אינוס במרמה של שתי הנשים, שתי עבירות מעשה מגונה ושלוש עבירות הטרדה מינית/יואב איתיאל

בדחייתם את ערעורו של חורי בגין הרשעתו, קבעו השופטים נעם סולברג, יוסף אלרון ויחיאל כשר כי התשתית העובדתית שהונחה בהכרעת דינו של בית המשפט המחוזי, מקיימת את מלוא יסודותיה עבירת האינוס במרמה; כמו גם את הרשעתו בעבירות של מעשים מגונים, והטרדה מינית.

עם זאת הרכב שופטי העליון נעתר חלקית לסנגורים עו"ד אביגדור פלדמן ועו"ד יפעה בקר-מימרן שייצגו את חורי בעניין העונש וקבע כי עונש 7 שנות המאסר שהוטל עליו בבית המשפט המחוזי "חמור במידה ניכרת מעונשים שניתנו בנסיבות דומות". הם הפחיתו ממנו שנה והורו לחורי להתייצב ב-20 לספטמבר ולהתחיל לרצות 6 שנות מאסר בפועל בגין המעשים. יתר רכיבי גזר הדין של בית המשפט המחוזי עומדים בעינם כולל 300 אלף שקלים פיצוי לנשים בהן פגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully