וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו השווה בין המו"מ עם חמאס לזה עם ההסתדרות - שם דורשים התנצלות: "בושה שגובלת בהסתה"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 21:23

לפי פרסום בחדשות 13, בדיון ביטחוני על עסקת החטופים נתניהו אמר: "אני יודע לנהל מו"מ היטב, ניהלתי מו"מ מול ההסתדרות". יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הגיב בזעם: "הלכת צעד אחד רחוק מדי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסכם את פגישתו עם שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן/דוברות רה״מ

בהסתדרות תקפו הערב (שלישי) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ודורשים ממנו התנצלות בעקבות פרסום ציטוט שיוחס לו בו השווה את המשא ומתן עם חמאס למשא ומתן עם ההסתדרות.

לפי פרסום בחדשות 13, באחד הדיונים האחרונים על סוגיית החטופים, נתניהו אמר: "אני יודע לנהל משא ומתן היטב, ניהלתי משא ומתן מול ההסתדרות. לפי הדיווח, בכירים במערכת הביטחון השיבו: "מול ההסתדרות אולי יש זמן לנהל משא ומתן - כאן אין זמן. כל יום חטופים יכולים למות".

זו לא הפעם הראשונה שנתניהו מסתבך בהשוואה לא מוצלחת בין עובדי המדינה לחמאס. בבחירות 2015 סרטון תעמולה של קמפיין הליכוד, הקביל בין עובדי ועדים כמו עובדי הנמלים ורשות השידור שנפגעו מהרפורמות של נתניהו למחבל חמאס, ויו"ר ההסתדרות דאז, אבי ניסנקורן, דרש התנצלות. בעקבות הסערה, הליכוד הסיר את הסרטון תוך פרסום הודעת התנצלות בה נטען כי הסרטון נעשה בהומור לרגל חג הפורים, ולא הייתה בו כוונה לפגוע בעובדים רבים ומסורים.

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הקריה, תל אביב
31.7.24. צילום: לע"מ, עיבוד תמונה
הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הקריה, תל אביב 31.7.24/עיבוד תמונה, צילום: לע"מ

יו"ר ההסתדרות ,ארנון בר-דוד, הגיב להתבטאות המקוממת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שפורסמה הערב: "ההקבלה למשא ומתן שאתה מקיים מול ארגון מרצחי הטרור למשא ומתן מול ההסתדרות היא לא פחות מבושה הגובלת בהסתה".

בר דוד הוסיף: "ראש הממשלה אנחנו מבינים שאתה עייף ויש עליך אחראיות רבה אבל הפעם הלכת צעד אחד רחוק מדי. התנצל עכשיו בפני מיליון עובדים שמניעים את המשק ושרבים מהם משרתי מילואים. מצפים ממך להתחיל לנהל את המדינה להחזיר את החטופים זאת המשימה הראשונה שלך. וללמוד מההסתדרות מהי ממלכתיות ומנהיגות הרואה את כלל חלקי החברה הישראלית".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
יו״ר ההסתדרות ארנון בר דוד עצרת ״100 ימים של גיהנום״ לציון 100 ימים לחטיפה, כיכר החטופים, תל אביב. 14 בינואר 2024. אורי סלע
ההקבלה היא לא פחות מבושה הגובלת בהסתה. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד/אורי סלע

מוקדם יותר היום, ההסתדרות עתרה לבג"ץ נגד החלטת הממשלה בעניין הליך מינוי נציב שירות המדינה בידי ראש הממשלה ודורשת לבטל את ההחלטה. בנוסף, דרשה ההסתדרות לקבוע מנגנון מינוי למשרת הנציב דרך ועדה בלתי תלויה בהתאם לעקרונות בחוות הדעת של היועצת המשפטית למשרד רה"מ והיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully